| کد خبر: 262530 |

دوربرگردان رستم کلا شهرستان بهشهر بهره برداری شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهشهر از بهره برداری دوربرگردان رستم کلا این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

تین نیوز

 حمید محمدی از بهره برداری دوربرگردان رستم کلا این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد و اظهارکرد: این دوربرگردان از پروژه های اولویت داری بوده که ساخت آن در سال ۹۸ به تصویب کمیسیون ایمنی راه های استان رسید.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدی اعتبار هزینه شده برای احداث این دور برگردان را بالغ بر5 میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: این دور برگردان پس از آزادسازی و اجرای احکام قضایی مبنی بر رفع تصرفات از حریم راه و نیز برخورد با دستفروشان حاشیه راه، با هدف بهبود وضعیت ایمنی در محدوده گرجی محله رستم کلا با اجرای عملیات تعریض، زیرسازی و آسفالت به طول ۱۴۰۰ متر دو طرف و جداول جدا کننده باندهای گردش به اجرا در آمد و از شرایطی ایمنی برخوردارشد.

وی گفت: این دور برگردان به منظور افزایش ایمنی و تسهیل درامر تردد، استاندارد سازی و کاهش سرعت گاه ها در منطقه احداث شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهشهرافزود: تبدیل بریدگی ها در جاده ها به دوربرگردان های استاندارد راهکاری مناسب برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده های استان است.

محمدی با اشاره به شرایط بومی منطقه و قرارگیری روستاها و مراکز جمعیتی و کشتزارها در حاشیه راه ها تصریح کرد: وجود شهرها و روستاهای متعدد در امتداد جاده های بین شهری عاملی است که، بنا به ضرورت، باعث ایجاد سرعت گیرها، تقاطع ها و بریدگی های متعددی در طول جاده های استان می شود که استاندارد نبودن این بریدگی ها و تقاطع های جاده ای درصد ایمنی مسیر را کاهش می دهد.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی جاده های شهرستان ابراز امیدواری کرد؛ با پیگیری مسوولان، اعتبارات مالی مورد نیاز جهت احداث دوربرگردان ها و تقاطع های ایمن در سطح جاده های شهرستان بهشهر، تأمین شود.

به گفته محمدی؛ فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده ها نوعی سرمایه گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.