| کد خبر: 259456 |

تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند کشتی در اسکله‌ های بندرامیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه بندرامیرآباد همچنان ایفاگر نقش اصلی توسعه و رونق اقتصادی منطقه به شمار می‌رود از تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند کشتی در حوضچه های این بندر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه بندرامیرآباد همچنان ایفاگر نقش اصلی توسعه و رونق اقتصادی منطقه به شمار می رود از تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند کشتی در حوضچه های این بندر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی موسی پور مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد با بیان اینکه بندرامیرآباد همچنان ایفاگر نقش اصلی توسعه و رونق اقتصادی منطقه به شمار می رود از تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند کشتی در حوضچه های این بندر خبر داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: بندرامیرآباد با دارا بودن ظرفیت های ترانزیتی، ترانشیپی، زیربنایی و لجستیکی، فرصت مناسبی را جهت رونق سرمایه گذاری و توسعه پیشرانه های حمل و نقل در این بندر فراهم کرده که اثر آن را می توان در تعداد کثیر کشتی های متردد به بندرامیرآباد مشاهده کرد.

موسی پور با بیان اینکه بندرامیرآباد با مجموعه کاملی از امکانات همچون تعدد انبارها، سیلوهای نگهداری کالاهای اساسی و بهره گیری از شقوق مختلف حمل و نقل چندوجهی توانایی پذیرش انواع کالاها را دارد،  از تخلیه و بارگیری همزمان ۱۵ فروند شناور حامل کالاهای مختلف در اسکله های این بندر خبر داد.

وی همچنین تخلیه انواع غلات نظیر گندم و جو، بارگیری کالاهای ساختمانی و معدنی از قبیل سیمان و کلینکر و ترانزیت خودرو را از عمده ترین این کالاها برشمرد.

مدیرکل بندرامیرآباد ، تحولات اخیر در کشورهای حوزه دریای خزر را یکی از عوامل مهم تغییر رویکرد کشورهایی نظیر روسیه در لجستیک غلات از مسیر کریدور شمال – جنوب عنوان و ابراز امیدواری کرد: با سفر استاندار مازندران در رأس هیأت اقتصادی به روسیه با هدف احیای این کریدور و تلاش جهت تبدیل شدن استان به هاب صادرات و ترانزیت کالا با محوریت بندرامیرآباد ، اقتصاد کشور در حوزه خزر به جایگاه اصلی خود دست یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.