| کد خبر: 257638 |

توسعه مسیرهای هوایی در فرودگاه ساری

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: پرواز در مسیر ساری - آکتائو - ساری، در خرداد ماه امسال با استقبال خوب مسافران به این کشور انجام شد و توسعه مسیرهای هوایی از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه‌های استان مازندران است.

تین نیوز

 مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: پرواز در مسیر ساری - آکتائو - ساری، در خرداد ماه امسال با استقبال خوب مسافران به این کشور انجام شد و توسعه مسیرهای هوایی از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه های استان مازندران است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعدالله وطن خواه  مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: پرواز در مسیر ساری - آکتائو - ساری ، ۱۶ خرداد ماه با استقبال خوب مسافران به این کشور انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه های استان مازندران با اعلام این خبر افزود : با توجه به چشم اندازهای طبیعی و خدادادی استان مازندران و از طرفی مراودات بازرگانی، اقتصادی و اجتماعی مابین استان مازندران و کشورهای حاشیه دریای خزر، پیگیری های بسیاری در این خصوص صورت گرفت که در نهایت منتج به راه اندازی مسیر پروازی ساری - آکتائو - ساری شد.

وطن خواه تشریح کرد: پرواز در مسیر ساری - اکتائو - ساری در روزهای سه شنبه مورخه ۱۶ خردادماه رفت و ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگشت برنامه ریزی شده است که ان شالله در آینده نزدیک مسیر ساری - آستاراخان (روسیه) - ساری نیز اضافه خواهد شد . 

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرودگاه های مازندران وطن خواه توسعه مسیرهای هوایی را از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه های استان مازندران در راستای تدابیر و سیاست های کلان استان و محورهای گردشگری کشور خواند و افزود : انشالله در آینده نزدیک نیز با توجه به صدور مجوز مرز هوایی رامسر شاهد برقراری پروازها در مسیر رامسر - مسقط (عمان) - رامسر خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ساری به اکتاوا بدون ویزامی باشد ومی شود روی پروازش حساب کرد ولی پروازساری به استاراخانه ویزای روسیه لازم است وهزینه ویزای روسیه برای مسافران نزدیک به هزینه بلیط می باشد وبرای مسافران گران درمی اید دردولت روحانی ازتهران به استاراخان پروازتابان برقرارشد باسوبسیت دولت روحانی هم پرداخت می شد اما بامشکل اخذ ویزای روسیه حل نشد بعدازشش ماه پروازچمع شده است بنابرین مسولین قبل ازبرقراری پروازساری به استاراخان به موردویزای روسیه توچه کامل بکنند تشکر یک تاجرمازندرانی ساکن درشهراستاراخان روسیه