| کد خبر: 236034 |

به منظور بررسی وضعیت حمل و نقل کالاهای اساسی صورت گرفت :

◄ فرآیند خروج کامیون از بنادر تسهیل می شود

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از بندرامیرآباد، بر ضرورت تسهیل فرآیند خروج کامیون از بنادر با ایجاد رغبت و انگیزه در رانندگان آن ها تأکید کرد.

تین نیوز

مازندران - معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از بندرامیرآباد، بر تسریع فرآیند بارگیری، انجام سریع تشریفات گمرکی، کاهش مدت زمان انتظار ناوگان برای خروج از محل بارگیری و همچنین تخلیه سریع ناوگان در مقصد از سوی دستگاههای ذیربط تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد ؛ بابک طالبی صبح روز (۲۱ مهرماه۱۴۰۰) به همراه غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به منظور بررسی و پیگیری وضعیت حمل و نقل کالاهای اساسی از بندرامیرآباد بازدید کردند.

وی به دخیل بودن دستگاههای مختلف در فرایند حمل کالا و زنجیره اداری میان آن ها اشاره و بر ضرورت تسهیل فرآیند خروج کامیون از بنادر با ایجاد رغبت و انگیزه در رانندگان آن ها تأکید کرد.

طالبی در پایان بازدید میدانی خود، مسائل و چالش های موجود ، شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی مستقر در بندر را بررسی و بر رفع آن ها دستوراتی صادر کرد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.