| کد خبر: 198916 |

کاهش ۳ درصدی مرگ موتورسواران در حوادث ترافیکی مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش سه درصدی مرگ موتورسواران در حوادث ترافیکی گفت: امسال ۶۸ موتورسوار جان باختند.

تین نیوز

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به کاهش سه درصدی مرگ موتورسواران در حوادث ترافیکی گفت: امسال ۶۸ موتورسوار جان باختند.

علی عباسی اظهار داشت:در شش ماهه سال جاری  ۶۸ نفر شامل ۶۵ مرد و سه زن موتورسوار در حوادث ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه رصد کاهش داشت.

وی افزود: بابل با تعداد ۱۴، بهشهر با ۱۲ و ساری با ۸ مورد بیشترین و شهرستان نکا  با یک نفر کمترین تلفات موتور سوار را دارند و ماه های خرداد با۲۱، مرداد با ۱۲ فوتی بیشرین و فروردین با ۶  مورد کمترین فوتی درآن گزارش شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار بیشترین گروه سنی که مرگ موتور سوارها در آن اتفاق افتاده، گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با آمار ۱۵ فوتی و کمترین گروه سنی کمتر از ۱۰ سال با یک فوتی بوده است و بیشترین برخورد موتور سوار با ۳۰ مورد سواری ،۱۲ مورد با کامیون، وانت بار ۱۰ مورد ، برخورد با شی ثابت شش مورد ، واژگونی ۵ مورد، موتور ۴ مورد و ماشین کشاورزی یک مورد گزارش شده است.

دکتر عباسی با اشاره به فوت تعداد ۴۹ نفر شامل۷۲ رصد از موتور سوارها در محور برون شهری و راه روستایی و ۱۹ مورد هم محور درون شهری افزود: از کل فوت شدگان ۴۴ نفر دربیمارستان و ۲۴ نفر هم در محل حادثه جان خودر را از دست دادند.

به گزارش مهر، تعداد ۳۴۷ نفر شش ماهه سالجاری در تصادفات رانندگی کشته شدند که ۶۸ نفر (۲۰ درصد ) آن مربوط به موتور سوار ها  هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.