| کد خبر: 228576 |

بیشترین سرعت وسایل نقلیه در محور پلدختر_خرم آباد ثبت شد

بیشترین سرعت لحظه ای ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف وسایل نقلیه در ششمین روز سال ۱۴۰۰ در محور پلدختر_ خرم آباد به میزان ۹۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

تین نیوز

بیشترین سرعت لحظه ای ثبت شده توسط دوربین های ثبت تخلف وسایل نقلیه در ششمین روز سال ۱۴۰۰ در محور پلدختر_ خرم آباد به میزان ۹۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری لرستان)، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: کمترین سرعت وسایل نقلیه در این روز نیز به محور ازنا_شازند با ۳۴.۶ کیلومتر بر ساعت تعلق داشت.

وی با اشاره به آمار تردد در ششم فروردین امسال گفت: در این روز ۳۸۳هزار و ۸۸۷ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۲۲هزار و ۴۶۴ دستگاه از رشدی برابر ۷۳درصد برخوردار است.

ملکی صادقی با بیان‌اینکه ساعت اوج تردد بین ۱۸ تا ۱۹ بوده است، گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از تردد ششم فروردین ماه ۴۹هزار و ۶۵۰ دستگاه ثبت شده است و بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین با ۵۲درصد در محور پلدختر_اندیمشک صورت گرفته است.

وی بیشترین تردد را مربوط به محور سه راهی الشتر_خرم آباد با ۱۴هزار و۹۰۴ وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت: محورهای خرم آباد_ سه راهی الشتر و خرم‌آباد_ سه راهی چالانچولان به ترتیب در رتبه های بعدی تردد در این روز قرار دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.