| کد خبر: 218303 |

قائم مقام وزیر راه: مشکلات مسکن مهر بروجرد امسال رفع می شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: عملیات اجرایی رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد از نیمه دوم سال جاری آغاز و تا پایان سال انجام می‌شود.

تین نیوز

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: عملیات اجرایی رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد از نیمه دوم سال جاری آغاز و تا پایان سال انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات طرح مسکن مهر بروجرد اظهار داشت: براساس تصمیم گیری ها و بررسی انجام شده رفع مشکلات مسکن‌مهر بروجرد در نیمه دوم امسال آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: این پروژه بصورت کامل واگذار شده و تنها ۵۲ واحد آن با مشکلاتی همراه بوده که تاکنون واگذار نشده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عمده مشکلات مسکن مهر بروجرد را در خصوص فضای عمومی، خدماتی دانست و بیان کرد: این مهم نیازمند بررسی بیشتر، همکاری بین بخشی و تخصیص اعتبار است تا مشکلات رفع شود.

مهر آبادی نبود فضای بهداشتی درمانی، آموزشی و خدمات شهری را از دیگر مشکلات مردم و ساکنان این‌منطقه عنوان کرد و ادامه داد: رفع مشکلات در نیمه دوم سال آغاز می‌شود و  تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص احداث یک مسجد در مسکن مهر بروجرد نیز قول مساعد داد و گفت: زمین کلانتری نیز در نظر گرفته شده و از دستگاهها در شهرستان درخواست کرده‌ایم که پای کار باشند و زمین‌ها رو تحویل و برای ساخت و ساز همت بیشتری داشته باشند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی نیز از این طرح‌ها در راستای تکمیل و خدمات رسانی به شهروندان حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در سفر به استان لرستان از طرح مسکن مهر بروجرد بازدید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.