| کد خبر: 213792 |

محرومیت ۶۸ راننده متخلف از رانندگی در لرستان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۶۸ راننده متخلف با داشتن بیش از ۳۰ نمره منفی در گواهینامه از رانندگی محروم شدند.

تین نیوز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۶۸ راننده متخلف با داشتن بیش از ۳۰ نمره منفی در گواهینامه از رانندگی محروم شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مرتضی چغلوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق آیین نامه اجرایی ماده هفت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، اگر رانندگان با داشتن نمره منفی در گواهینامه ظرف مدت ۶ ماه هیچگونه تخلفی نداشته باشند تمامی نمرات منفی درج در گواهینامه آنها لغو می شود.

وی افزود: رانندگان محروم در صورت رانندگی، بدون گواهینامه محسوب شده و طبق قانون با آنها برخورد می شود.

وی گفت: رانندگان می توانند برای اطلاع از میزان نمره منفی خود، شماره سریال گواهینامه را به سرشماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنند.

سرهنگ چغلوند با اشاره به شروع طرح تابستانی پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات، گشت های محسوس و نامحسوس و استفاده از دوربین های نظارتی و با اولویت نقاط حادثه خیز شهری و مراکز تفریحی نسبت به کنترل ترافیک اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: این طرح از ابتدای تابستان آغاز و تا یکم مهرماه ادامه خواهد داشت که در این راستا با رانندگان متخلف طبق قانون برخورد می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.