| کد خبر: 208121 |

کاهش 53 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش ۵۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش ۵۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، عباس شرفی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان روز سوم فروردین ۹۹، سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مجهز به تردد شمار استان، ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده که محور پلدختر - خرم آباد با ۹۷ کیلومتر بیشترین سرعت و محور نورآباد - نهاوند با ۴۹ کیلومتر کمترین سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی، عنوان کرد: با توجه به اینکه محور پلدختر-اندیمشک خرم آباد به علت وقوع سیل‌های فروردین و اسفند ۹۸ به عنوان یک محور موقت و با ایمنی پایین فقط برای خودروهای محلی و خدمت رسان باز است این میزان سرعت در این محور بسیار خطرآفرین خواهد بود از این رو به مردم توصیه می‌شود در محور پلدختر سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، از کاهش ۵۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان خبر داد و گفت: تردد وسایل نقلیه در ۸ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی امسال، یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۵ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با سه میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۶۵ وسیله نقلیه، ۵۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرفی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در این ایام بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ عصر با ۲۴۴ وسیله نقلیه بوده است، اظهار کرد: محورهای دورود- سه راهی چالانچولان با ۶۳ هزار و ۵۳۴، سه راهی چالانچولان- خرم آباد (بروجرد) با ۵۷ هزار و ۹۳۰، خرم آباد- پلدختر (چم انجیر) با ۵۱ هزار و ۴۳۶ و سه راهی چالانچولان - خرم آباد (مله سرخه) با ۴۹ هزار و ۸۷۷ وسیله نقلیه به ترتیب بیشترین سهم را در تردد وسایل نقلیه در این ایام داشته‌اند.

وی، گفت: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نیز به محور پلدختر - اندیمشک با ۴۹ درصد اختصاص داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.