| کد خبر: 195612 |

ثبت تخلفات رانندگی با ۹۰ دستگاه دوربین هوشمند در لرستان

نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

تین نیوز

رییس پلیس راه لرستان گفت: ۴۲دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی تخلفات رانندگی در جاده‎های استان را ثبت می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ مصطفی دالوند اظهار داشت: با توجه به مصادف بودن ایام سوگواری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی با روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و پیش‌بینی افزایش چشمگیر حجم سفرها ، پلیس راه لرستان با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت های پلیسی محسوس و نامحسوس، ایمنی سفر را در کلیه محورهای مواصلاتی برقرار می کند.

وی با اشاره به افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد می کند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری بالاخص رانندگان اتوبوس ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد.

وی به رانندگان توصیه کرد: قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل  کرده و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند.

وی گفت : هر ۲ ساعت رانندگی مستمر ۳۰ دقیقه استراحت نیاز است  زیرا علت اصلی اغلب تصادفات در راه های استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.