| کد خبر: 269286 |

◄ ترافیک بزرگراه آزادگان راه فرار دارد؟ + فیلم

بزرگراه آزادگان در اغلب روزها با ترافیک سنگین مواجه است و در ایام تعطیلات که مسافران اتوبان تهران شمال به آن اضافه می شوند، این ترافیک کشنده می شود!

تین نیوز

بزرگراه آزادگان در اغلب روزها با ترافیک سنگین مواجه است و در ایام تعطیلات که مسافران اتوبان تهران شمال به آن اضافه می شوند، این ترافیک کشنده می شود!

بزرگراه آزادگان تهران در برخی ساعات روز دچار ترافیک های سنگینی می شود که رانندگان را به شدت آزار می دهد. یکی از اوقات پیک ترافیک آزادگان ، تعطیلات پایان هفته یا تعطیلات مناسبتی و ملی مثل عید نوروز است.

افزایش ورودی به این بزرگراه به قصد رسیدن به اتوبان تهران شمال یکی از سنگین ترین ترافیک ها را در آزادگان رقم می زند.

البته ترافیک بزرگراه آزادگان در برخی موارد توسط پیمانکارانی که نگهداری از این اتوبان را به عهده دارند ایجاد می شود و آنها به جای ساعت شبانگاهی در اوج ترافیک اقدام به لکه گیری و عملیات ترمیم آسفالت می کنند.

در ادامه فیلم کوتاهی را درباره ترافیک بزرگراه آزادگان ببینید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 1

    داره تو باکیفیت ترین بزرگراه با ایمنی و آسایش رانندگی می کنه و از ناکارآمدی کلان مدیریتی می گه ! اگر این صدها کیلومتر بزرگراه ساخته نمی شد که الان تو کوچتون گیر کرده بودی اون موقع چی می گفتی ؟ همین مترویی که سابقه عملیاتی حدودا ۲۰ ساله داره در طول ، تعداد ایستگاه و حمل مسافر ، متروهای بیش از ۱۰۰ ساله شهرهای اروپایی آسیایی را گرفته یا در حال جا گذاشتن این هاست اینا ناکارآمدی کلان مدیریتیه که ابر ابر پروژه در هر مولفه ایی فنی و غیرفنی را اینجوری تو ۲ دهه جلو آوردن ؟!
    متاسفانه مغز بعضی از مردم ما پای اینستاگرام و ماهواره به کلی از بین رفت .
    تهران شهریه که از همان ابتدا دورهمی ساخته شده و دردهای کهنه به قدمت قرن داره ساختمان ۴ طبقه تک واحدی که نمی سازن ! حل این مشکلات کهنه به زمان نیاز دارد یکی مثل زاکانی که چوب جادو نداره بگی آجی مجی لاترجی و یکهو تونل بزرگراه ۱۴ کیلومتری صیاد سبز بشه ! یا دوباره چوب جادوشو تکون بده و خطوط مترو ۸ و ۹ و ادامه یادگار و بزرگراه شهید شوشتری یکهو سبز شن !