| کد خبر: 221338 |

دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در میامی ۱۷۰ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی میامی گفت: دستگیری و مبارزه قاطع با خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان ۱۷۰ درصد افزایش داشت.

تین نیوز

 فرمانده انتظامی میامی گفت: دستگیری و مبارزه قاطع با خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان ۱۷۰ درصد افزایش داشت.

به گزارش تین نیوز از سمنان ، سرهنگ دوم حسین عجم افزود : از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی میامی گفت : باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و تورم موجود ، به همت مردم و تلاشگران نیروی انتظامی شهرستان سرقت های انجام شده در سطح شهرستان افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در این شهرستان ۴۵ درصد افزایش داشته  ، تصریح کرد: مقابله با کالای قاچاق با توجه به سفارش های رهبر معظم انقلاب و در راستای تحقق شعار سال در اولویت این نیرو قرار دارد.

سرهنگ دوم عجم با بیان اینکه یکی از دغدغه های مسئولان کاهش تصادفات جاده ای است، اظهارداشت : تصادفات در سطح این شهرستان ۳۵ درصد کاهش یافت .

وی ادامه داد : متوفیان تصادفات جاده ای ۱۹ درصد و مصدومان نیز ۳۱ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی میامی ضمن سپاس از همراهی مردم در پیشگیری از جرائم ،تصریح کرد: مردم به عنوان یک پلیس افتخاری می توانند جهت انتقاد،شکایت و تقدیر از  نیروهای انتظامی با شماره ۱۹۷ تماس بگیرند.

وی گفت : در هفته نیروی انتظامی ۱۵ برنامه برگزار شد که اهدای خون ، رژه موتور سواران قانونمند دیدار با امام جمعه ، عطر افشانی گلزار شهدای میامی از مهمترین برنامه ها محسوب می شود .

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان با ۲ بخش کالپوش و مرکزی قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.