| کد خبر: 136264 |

◄ تدابیر منتخبان جدید شورای شهر قزوین برای حل مشکلات حمل‌ونقل

در دیدار اعضای هیئت‌مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و اتحادیه تعاونی حمل‌ونقل با منتخبان جدید شورای اسلامی شهر قزوین، به مباحث و مشکلات حمل‌ونقل پرداخته شد.

تین نیوز

میثم مالمیر، خبرنگار تین‌نیوز در قزوین:  در دیدار اعضای هیئت‌مدیره کانون انجمن‌های صنفی رانندگان و اتحادیه تعاونی حمل‌ونقل با منتخبان جدید شورای اسلامی شهر قزوین، به مباحث و مشکلات حمل‌ونقل پرداخته شد.

یکی از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر قزوین در این دیدار گفت: چند سالی است که در خصوص مشکلات این بخش جزییات لازم بیان می‌شود و تاکنون مباحث زیادی در این خصوص مطرح‌شده، اما نتیجه و بازخورد مثبتی حاصل نشده است.

«زهرا یوسفی» گفت: با توجه به اینکه بخشی از مشکلات این بخش به شهرداری‌ها مربوط می‌شود، می‌توان با طرح مسائل و همکاری مؤثر منتخبین جدید شورای اسلامی شهر قزوین، تصمیمات مناسبی اتخاذ کرد.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین در این دیدار با اشاره به نقش پررنگ حمل‌ونقل بیان داشت: تعاونی‌های حمل‌ونقل استان قزوین، سال‌هاست که با ارائه خدمات  در زمینه‌های مختلف مسافری و باری، وظایف متعددی را بر عهده‌دارند.

«علی‌اکبر سیارمه» گفت: اقدامات بخش حمل‌ونقل سبب شده  تا  8 درصد از تولید ناخالص ملی به این بخش اختصاص یابد و این موضوع نشان می‌دهد که عملکرد حمل‌ونقل، نقش ویژه‌ای را در فعالیت‌های اقتصادی جامعه ایفا می‌کند.

وی افزود: تاریخ فعالیت‌های حمل‌ونقل در استان قزوین بسیار درخشان است، چراکه مردم این استان از دهه 70، با فعالیت‌های مهم این بخش آشنایی دارند، درحالی‌که خیلی از استان‌های دیگر  تعاونی و انجمن صنفی نداشتند.

دبیر کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان گفت: در حال حاضر نزدیک به 15 هزار راننده وانت در استان قزوین با مشکلات معیشتی و عدم‌حمایت سازمان تاکسیرانی شهر قزوین روبرو هستند و هنوز هیچ‌گونه اقدامی برای حل مشکلات آن‌ها برداشته نشده است.

«سید رضا محمدی» بابیان اینکه 7 هزار راننده وانت در شهر قزوین مشکلات متعددی را به دوش می‌کشند، اظهار داشت: وقتی صحبت از یک فعالیت اقتصادی می‌شود باید حمایت‌های لازم به جهت تداوم و حقوق کارکنان مدنظر قرار گیرد، درحالی‌که عدم تعادل در عرضه و تقاضا و نبود کم‌ترین حمایت‌های لازم در این بخش، معیشت بخش عظیمی از شهروندان را تحت شعاع قرار داده است.

«مهدی عبدالرزاقی» منتخب دیگر شورای اسلامی شهر قزوین در این دیدار تصریح کرد: با رکود اقتصادی که در جامعه حاکم است بیشتر مردم با فعالیت‌های حمل‌ونقل مسافری و باری آشنایی دارند و شورای اسلامی شهر قزوین در پنجمین دوره خود این موضوع را در صدر اولویت قرار می‌دهد.

این دیدار با قول‌های مساعد منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین برای حل مشکلات حمل‌ونقل پایان پذیرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمدرضا 1 0

    کاری از دست شورا برنمیاد این قول دادن ها فقط انتظار ایجاد میکنه