| کد خبر: 94528 |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران عنوان کرد:

◄ آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان خانواده تاکسیرانان

تین‌نیوز| مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان خانواده تاکسیرانان، خبر داد.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان تاکسیرانی، میثم مظفر، اظهار داشت: ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان خانواده تاكسيرانان در قالب بسته خدمات رفاهی«بشارت» برای چهارمین سال متوالی از امروز آغاز شد.

وی در ادامه با بیان این‌که «از آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی خانواده(افراد تحت تکفل) تاکسیرانان تعداد زیادی علاقمند خود به حضور در این طرح را اعلام کرده‌اند»، گفت: سازمان تاکسیرانی در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه خانواده تاکسیرانان برای چهارمین سال متوالی اقدام به ثبت‌نام از خانواده تاکسیرانان برای تحت پوشش قرار دادن بیمه تکمیلی درمان در قالب طرح بشارت می‌کند و این در حالی است که در این مدت رانندگان تاکسی شهر تهران خود تحت پوشش بیمه تکمیلی، عمر و حوادث رایگان قرار گرفته‌اند.
 
مظفر ثبت‌نام و انجام تمام امور این طرح را سیستماتیک عنوان کرد و افزود: تاکسیرانان نیازی به مراجعه به شرکت‌ها و سازمان به جهت حضور در این طرح را نداشته و از همان سیستم می‌توانند پرینت برگه ثبت‌نام و واریز پول را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، تاکید کرد: سقف تعهدات بیمه برای هریک از اعضای خانواده تاکسیران هفتاد میلیون ریال است، لذا از رانندگان درخواست می‌شود در کوتاه‌ترین زمان برای ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کنند.
 
این گزارش حاکی از آن است که، شروع ثبت‌نام از ساعت 9 صبح يكشنبه 13تیرماه 95 لغايت 9 صبح چهارشنبه 31 شهریورماه 95، بوده و تمامی تاكسيرانان شهر تهران که دارای پروانه هوشمند تاکسیرانی هستند مي‌توانند بر اساس ضوابط قید شده، از طريق سايت سازمان به نشاني taxi.tehran.ir اقدام به ثبت نام اعضاي خانواده تحت تكفل خود کنند.
 
بر همین اساس، لینک آموزش نحوه ثبت‌نام در سایت بارگذاری شده و تاکسیرانان می‌توانند در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 48043268 اداره رفاه تاکسیرانان تماس حاصل کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلامرضاعبادی 0 0

    سلام تراخدابیاییدبگیم چرادولت ازیک راننده تاکسی ۱۶درصدبهره میگیره انصاف نیست وقتی عمرگرانبهیشان رادرسرماوگرمادراختیار هم وطنش میکنه بدون حق وحقوقی چراباید۸میایون تومان به دولت بهره بدهدکه ریالی ازدولت به راننده نمی ماسه ولی برای دستودادن چندتاسازمان هست پرسنل داردبگیرببندمیکنندکمی خداوکیلی فکرکنیداین ظلمه راننده دردم بخت دخترداردولی جهازیه نداردازکجابیاورد مگراینکه بچه اش رارهاکندیاعلی اجرمکم عندالله