| کد خبر: 83232 |

معاون فنی عمرانی فرماندار تهران:

◄ مخالفت فرمانداری تهران با افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی

تین‌نیوز| معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به مصوبه 24 اسفند شورای شهر تهران با موضوع افزایش کرایه‌ها و اینکه این مصوبه از سوی فرمانداری مورد اعتراض قرار گرفته است، گفت: این موضوع را به رئیس شورا و شهردار ابلاغ شده است.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، غلامحسین آرام با اعلام این مطلب اظهار داشت: متاسفانه مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها ناوگان حمل‌ونقل عمومی در حوزه مترو، اتوبوس و تاکسی‌ در موعد مقرر از طرف شورای اسلامی شهر تهران به فرمانداری ارسال نشده است.

وی افزود: در حقیقت مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها 24 اسفندماه به فرمانداری تهران ابلاغ شد که با توجه به بررسی‌های انجام شده این مصوبه روز 26 اسفند مورد اعتراض قرار گرفت و همان روز این اعتراض و لغو این مصوبه به اطلاع رئیس شورای اسلامی شهر تهران رسیده و همچنین در رونوشتی به شهردار تهران هم اطلاع داده شد.

آرام تاکید کرد: مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها از آن جهت از سوی فرمانداری لغو شد که با سیاست‌های عمومی دولت در بحث حمل‌ونقل عمومی مغایر بود و افزایش در نظر گرفته شده در برخی از موارد غیر قابل قبول بود.

معاون فرماندار تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تهران با توجه به رد مصوبه 24 اسفند 94، باید مجدداً افزایش نرخ‌ها را بررسی کند و بر اساس نظر فرمانداری نرخ جدید را تعیین و در صورتی که از سوی فرمانداری تایید و ابلاغ شد در موعد مقرر به اجرا دربیاورد.

وی گفت: شهرداری‌ها مکلف هستند آنچه را قانون به آنها تکلیف کرده اجرا کنند و درباره نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی هم یا رئیس شورای اسلامی شهر باید سخن بگوید یا سخنگوی رسمی شورا و اینکه یکی از اعضای شورا در این‌باره اظهار نظر کرده قطعا به این دلیل بوده که از رد مصوبه افزایش نرخ کرایه‌ها خبر نداشته است.
 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.