| کد خبر: 24680 |

مرکز شماره دو تعویض پلاک خودرو مشهد افتتاح شد / ارایه خدمات به خودروهای سنگین

تین نیوز | مركز شماره دو نقل انتقال خودرو و تعویض پلاك در زمینی با مساحت 10 هزار متر مربع و هزینه بالغ بر40 میلیارد ریال در رباط طرق به منظور ارایه خدمات به خودروهای سواری، خودروهای سنگین و تاكسی ها در شرق مشهد به بهره برداری رسید.
 
بهمن امیری مقدم ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح مركز شماره دو تعویض پلاك مشهد، گفت: یكی از دغدغه های مردم و نیروی انتظامی باتوجه به حجم زیاد مراجعه مردم و صف های طویل درمركز تعویض پلاك شماره یک مشهد ایجاد مركز شماره دو تعویض پلاك بود كه به خواست خدا و همت مسئولین امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
 
وی تصریح كرد: در این مركز علاوه بر ارایه خدمات به خودروهای شخصی و موتور سیكلت ها،  به خودروهای سنگین و تاكسی ها نیز به صورت انحصاری ارایه خدمات می شود .
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان كرد: این دو مركز روزانه پذیرای  بیش از 1500خودرو می باشند و كلیه مباحث بانكی و پرداخت عوارض و سایر امور مربوط به نقل و انتقال در این مراكز انجام می شود.
 
سردار امیری مقدم با اشاره به اینكه این مركز مورد وثوق مردم برای تایید معاملات خودرو است، توصیه كرد: خریداران به محض خرید خودرو نسبت به تعویض  پلاك و سند اقدام نموده و از اصالت خودرو اطمینان حاصل نمایند.
 
وی همچنین از افتتاح مركز تعویض پلاك در نیشابور در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: از مزایای این مركز قرارگیری در ورودی شهر و نزدیكی به شهرك صنعتی و پایانه بار مشهد است كه خودرو های سنگین در كمترین زمان به خدمات تعویض پلاك دسترسی خواهند داشت.
 
رئیس موسسه راهگشا در استان خراسان رضوی نیز گفت: با توجه به درخواست های مردمی و نیازسنجی نیروی انتظامی، مركز شماره دو تعویض پلاك توسط این موسسه  با ظرفیت بیش از 500 خودرو راه اندازی شد.
 
كاظم قدیمی تاكید كرد: با راه اندازی این مركز در شرق مشهد، از ترددهای زاید به شهر  و نیز ورود خودرو های سنگین به داخل شهر خودداری می شود.
 
وی همچنین افزود: بر اساس دستورالعمل های جدید برای تعویض پلاك نیازی به ارایه برگ عوارض خودرو، بیمه، معاینه فنی وكارت پایان خدمت نظام وظیفه نمی باشد.
 
قدیمی یادآور شد: به منظور سرعت عمل و روان سازی فرایند ها كلیه سیستم های تعویض پلاك الكترونیك شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد صفرزادگان 0 0

    با سلام می خواستم شرایط تعویض پلاک خودروهای سند جانبازی که تا پنج سال تعویض پلاک نمی شوند بعد از اتمام پنج سال باید به کجا مراجعه کرد با تشکر

  • فریدون روشن نهاد 0 0

    با سلام
    بنده وقتی برای تعویض پلاک مراجعه کردم در اتاقی که برگ سبز جدید برای خودرو صادر میشود متاسفانه بر اثر بی دقتی نفر مسیول این کار هم ادرس و هم کدپستی فروشنده رو ثبت کرده و چاپ کرده بود و علیرغم اینکه من اعتراض کردم که شما اشتباه کرده اید و بایستی این خطا را اصلاح کنید ایشان قول دادن که مورد خاصی پیش نمیاد و در سیستم اصلی کامپیوتر حتما این را اصلاح خواهند کرد ،الان بعد از گذشت دو هفته نه کارت دستم رسیده نه میدونم به کجا بایستی شکایت کنم از این خانم اپراتور ،درصورت امکان راهنمایی نمایید
    با تشکر