| کد خبر: 242518 |

گره گشایی از موانع بزرگراه شمالی

شهردار کرج در دیدار با مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا درباره ساز و کار تملک و آزادسازی اراضی شرکت هلیکوپتری ایران که معارض احداث بخشی از بزرگراه شمالی می باشد، گفتگو و رایزنی کرد.

تین نیوز

شهردار کرج در دیدار با مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا درباره ساز و کار تملک و آزادسازی اراضی شرکت هلیکوپتری ایران که معارض احداث بخشی از بزرگراه شمالی می باشد، گفتگو و رایزنی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از کرج امروز، شهردار کرج به منظورر راستای گره گشایی از پروژه بزرگراه شمالی و فراهم آوردن مقدمات ادامه عملیات اجرایی، با همراهی هیئتی در محل بنیاد تعاون ناجا حضور یافت و با سردار هابیل درویش مدیرعامل این بنیاد پیرامون تعامل در جهت تملک و آزادسازی بخشی از اراضی شرکت هلیکوپتری ایران گفتگو و رایزنی کرد.

مصطفی سعیدی با بیان اینکه پروژه بزرگراه شمالی بخشی از نقشه راه دوره ششم مدیریت شهری کرج در جهت کنترل ترافیک درون شهری و بهبود ترددها در مسیر تهران – کرج می باشد، اظهار کرد: یکی از عوامل کُندی پروژه های بزرگ وجود معارضین اعم از زیرساخت های تاسیساتی یا اراضی تحت تملک شخصیت های حقیقی و حقوقی است که همین معضل دامنگیر بزرگراه در دست احداث نیز گردیده و امیدواریم با همراهی دولت مردمی بتوانیم در راستای آزادسازی اراضی مورد نیاز اقدامات خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: شهرداری کرج با حمایت های شورای اسلامی شهر و به جهت آنکه تکمیل بزرگراه شمالی یکی از پروژه های اولویت دار شهر می باشد، آمادگی دارد تا طی توافقی خوب با بنیاد تعاون ناجا نسبت به آزادسازی بخشی از اراضی متعلق به شرکت هلیکوپتری ایران وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی اقدام نماید تا با تحویل آن به پیمانکار، مقدمات ادامه عملیات اجرایی در بخش مهمی از پروژه مهیا گردد.

سعیدی خطاب به سردار درویش گفت: ترافیک یکی از مشکلات کلانشهرها و همین طور کرج می باشد که در سفر اخیر ریاست جمهوری اسلامی و اعضای هیئت دولت به استان نیز تصمیمات خوبی برای تکمیل پروژه های قطار شهری و بزرگراه شمالی اتخاذ گردید و در واقع این همراهی ها و تعاملات و خروجی جلسات در راستای خدمت رسانی به شهروندان و گره گشایی از مشکلات شهری است و از نگاه خوبِ جنابعالی به این حوزه نیز کمال قدردانی را دارم.

شهردار کرج خاطر نشان کرد: در واقع بزرگراه شمالی پروژه ای فراشهری بوده و کارکردهای ملی دارد و ساختِ آن از اساس بر دوش دولت بوده است لکن مدیریت شهری کرج در جهت تعامل با دولت در شرایط مشکلات اقتصادی احداث آن را عهده دار گردیده اما ادامه کار منوط به همکاری نهادهایی همچون بنیاد تعاون ناجا می باشد تا معارضین پروژه آزادسازی و مرتفع گردد.

یادآور می شود در ادامه این گفتگوها مقرر گردید تا مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در سفری به شهر کرج و بازدید از اراضی مورد اشاره، در خصوص نحوه تعامل در جهت تملک و آزادسازی آن مذاکرات جدی تر را داشته باشد.

منبع: موج نو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.