| کد خبر: 230683 |

معرفی خیابان معالی آباد

خیابانی که قصد معرفی آن را داریم خیابان معالی آباد(دکتر شریعتی) می باشد.

تین نیوز

خیابانی که قصد معرفی آن را داریم خیابان معالی آباد(دکتر شریعتی) می باشد. معالی آباد جزو خیابان های پرتردد شیراز می باشد چون مراکز خرید بسیاری در آن واقع شده است.

به گزارش تین نیوز، بنابر اعلام سایت پی جو، خیابان معالی آباد یا بلوار دکتر شریعتی در شمال غرب شیراز و در منطقه 6 قرار دارد. معالی آباد از شمال به بلوار میرزای شیرازی، از جنوب به بلوار میرزا کوچک خان، از شرق به بلوار چمران و از غرب به کوی وحدت و فرهنگ منتهی می شود. معالی آباد یکی از محله های بسیار پررفت وآمد در شیراز است و جزو مناطق گرانقیمت شیراز محسوب می گردد. بلوار معالی آباد در راستای بلوار شهید چمران قرار گرفته است.اگر از بلوار معالی آباد عبور کنیم به بلوار فرهنگ شهر و فلکه احسان می رسیم.

موقعیت مکانی خیابان معالی آباد

خیابان معالی آباد از نظر جغرافیایی در غرب شهر شیراز قرار دارد و این خیابان در منطقه ۶ شهرداری شیراز واقع شده است. که در ادامه به معرفی برخی مشاغل خیابان معالی آباد که در سایت پی جو درج شده اند خواهیم پرداخت.

معرفی برخی اماکن مهم در معالی آباد

در خیابان معالی آباد مراکز تجاری زیادی قرار گرفته اند که برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود. معروفترین مرکز خرید در معالی آباد مجتمع آفتاب فارس می باشد که روزانه افراد زیادی برای خرید به آن مراجعه می کنند. از مجتمع های تجاری قدیمی تر که شهرت زیادی دارند، مجتمع تجاری گاندی و الوند می باشند که برای خرید پوشاک مورد توجه هستند.

رستوران ها و فست فود های خیابان معالی آباد

در خیابان معالی آباد فست فود و رستوارن های متعددی وجود دارد . از معروفترین آن ها می توان فست فود باگرو، فست فود شن و... نام برد.

پارک‌های معالی آباد

پارک ملت در خیابان معالی آباد در بلوار دکتر شریعتی روبروی خیابان پزشکان واقع شده است که دارای مجتمع فرهنگی نیز می‌باشد و اسباب‌بازی کودکان در آن نیز واقع شده است.

مراکز پزشکی و پزشکان متخصص خیابان معالی آباد

در خیابان معالی آباد مراکز پزشکی زیادی واقع شده اند. علت این امر تراکم جمعیتی بالای خیابان معالی آباد می باشد. از تخصص های مهمی که در خیابان معالی آباد حضور دارند می توان از دندانپزشک خیابان معالی آباد  نام برد. دندانپزشکان مطرحی در این خیابان حضور دارند. متخصص ارتوپد خیابان معالی آباد، جزو تخصص هایی است که پزشکان معروفی در این زمینه در معالی آباد حضور دارند. متخصص زنان خیابان معالی آباد، پزشکان متخصص زنان  خیابان معالی آباد حضور دارند که از پزشکان خوب شیراز محسوب می شوند. از سایر تخصص ها در خیابان معالی آباد چشم پزشک، متخصص مغز و اعصاب خیابان معالی آباد و... می توان نام برد.

نقشه معالی آباد شیراز

دسترسی به خیابان معالی آباد

دسترسی به خیابان معالی آباد به سهولت انجام می شود.  از طریق مترو، خط واحد اتوبوس درون شهری، تاکسی می توان براحتی به خیابان معالی آباد رسید. در ابتدای بلوار دکتر شریعتی (معالی آباد) واقع در میدان احسان خط یک مترو (احسان – فلکه گل سرخ) قرار گرفته است.

هتل های خیابان معالی آباد

بخاطر وجود تراکم جمعیتی بالا و وجود مراکز تجاری متعدد خیابان معالی آباد همواره مورد علاقه گردشگران و مسافران بوده از هتل های این خیابان می توان از هتل الیزه نام برد که دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد.

بافت خیابان معالی آباد شیراز چگونه است؟

اکثر بافت و ساختار شهری این محله نوساز است و آپارتمان‌های چند طبقه و برج ها جای خانه‌های ویلایی را گرفته‌اند. در این محله آپارتمان‌های قدیمی نیز به چشم می‌خورند که قیمت آن‌ها نصف قیمت آپارتمان‌های نوساز است ولی بیشتر آپارتمان ها نوساز می باشند.

سایت پی جو معرفی مشاغل  خیابان معالی آباد

سایت پی جو تمامی خدمات خیابان معالی آباد شیراز را برای شما درج کرده می توانید کلیه مشاغل معالی آباد شیراز را در سایت پی جو مشاهده نمایید. از معرفی پزشکان متخصص معالی آباد ، رستوران های خیابان معالی آباد، بانک ها، باشگاه های ورزشی و... با مراجعه به سایت پی جو مشاغل خیابان معالی آباد شیراز را بصورت کامل مشاهده نمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.