| کد خبر: 212822 |

اتوبوس‌های دوکابین به کمک اتوبوس‌های تک‌کابین تهران می‌آید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:‌ همزمان با اجرای طرح ترافیک در پایتخت و فعالیت صددرصدی اتوبوس‌های تک‌کابین، ‌اتوبوس‌های دوکابین به کمک ناوگان اتوبوسرانی می‌آید.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:‌ همزمان با اجرای طرح ترافیک در پایتخت و فعالیت صددرصدی اتوبوس‌های تک‌کابین، ‌اتوبوس‌های دوکابین به کمک ناوگان اتوبوسرانی می‌آید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران «محمود ترفع» روز شنبه با اعلام اینکه همزمان با اجرای طرح ترافیک، ناوگان اتوبوسرانی در ۲ بخش خصوصی و عمومی با توان حداکثری خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: برای اجرای بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در بازه‌های زمانی اوج مسافر، اتوبوس‌های تک‌کابین بخش خصوصی به خطوط تندرو اعزام و در این خطوط به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک در اتوبوس به موجب توصیه‌های بهداشتی، اظهار داشت: در ۶۰ پایانه و ایستگاه پرمسافر خطوط تندرو، ماسک عرضه می‌شود و از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام سوار شدن به اتوبوس از ماسک استفاده کنند.

«ترفع» با تاکید بر اینکه تمامی این تمهیدها برای حفظ سلامت شهروندان و جابه‌جایی ایمن مسافران در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: یگان اجراییات شهرداری تهران با حضور در پایانه‌ها و ایستگاه‌های پرمسافر، بر روند استفاده مسافران از ماسک نظارت کرده و توصیه‌های لازم را به شهروندانی که قصد سفر با اتوبوس دارند، ارائه می‌کند.

به گزارش ایرنا پیش از این «محسن هاشمی» رییس شورای اسلامی شهر تهران از تراکم مسافران در حمل‌ونقل عمومی پایتخت ابراز نگرانی کرده بود؛ وی از شهردار تهران خواست تا موضوع کمک دولت به شهرداری تهران را پیگیری کند.

به گفته هاشمی نامه‌ای با امضای مشترک وی و «حناچی» به دولت ارسال و بر اساس آن خواسته شده است تا مبالغی در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.