| کد خبر: 209962 |

واکنش‌ها به کلیپ منتشر شده توسط سحر قریشی از لباس یک پاکبان

ویدیوی خانم بازیگر که در حال پیاده روی با دوستانش در یکی از پارک های تهران است از ساعت ها پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و خبرساز شده اما موضوع، ترویج ورزش همگانی و پیاده روی نیست؛ شوخی با یکی از مقدس ترین شغل هاست.

تین نیوز

ویدیوی خانم بازیگر که در حال پیاده روی با دوستانش در یکی از پارک های تهران است از ساعت ها پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و خبرساز شده اما موضوع، ترویج ورزش همگانی و پیاده روی نیست؛ شوخی با یکی از مقدس ترین شغل هاست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، داستان از اینجا آغاز شد که در یک ویدیوی کوتاه که عصر (سه شنبه) در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده ای منتشر شد؛ سحر قریشی بازیگر سینما با دوستان خود در حال پیاده روی در یکی از پارک های پایتخت هستند و فیلم سلفی می گیرند.

در این ویدیو خانم بازیگر روپوشی سبز رنگ بر تن دارد و با دوستان خود در حال خندیدن و شوخی است؛ شخصی که فیلم می گیرد از قریشی در خصوص آخرین پروژه سینمایی که در این روزهای کرونایی می خواهد بازی کند می پرسد و از او می خواهد تا مردم رو به ورزش تشویق و ترویج کند؛ تا اینجای ماجرا مشکلی نیست اما گویی خانم بازیگر در حال خود نیست و در یک صحنه به سراغ پاکبان(کارگر شهرداری) که از فرط خستگی لحظه ای بر نیمکت پارک نشسته، می رود و ژستی خاص رو به دوربین گرفته و می گوید: آقا ببین من لباسم رو با رفیقم(پاکبان) سِت کردم.

پاکبان مذکور که غافلگیر شده، پس از شنیدن این جمله خطاب به خانم بازیگر می گوید: اِ برو.

پس از این قریشی به سمت دوستان خود می آید و با لحنی تمسخرآمیز و در حالی که قهقهه می زند، می گوید: میگه برو. همین مونده بود اینم به من بگه برو.

و فیلم اندکی بعد تمام می شود.

پخش این فیلم در شبکه های اجتماعی موجب خشم بسیاری از کاربران شد و با هشتگ سلبریتی پوشالی، این رفتار خانم بازیگر را تقبیح کردند.

بازتاب این فیلم کوتاه موجب شد تا حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران توئیت کند: ‌لباس پاکبان‌های عزیز که در این روزهای کرونایی هم چهره شهرمان را پاکیزه نگه‌ داشته‌اند، به رنگ شرافت و غیرت است که بعید می‌دانم با هر رنگی سِت شود.

وی ادامه داد: رفتار طبقاتی، توهین آمیز و غیرانسانی خانم ‌سحر قریشی با پاکبان محترم محکوم است و انتظار می‌رود هنرمندان مردمی به آن واکنش نشان دهند.

همچنین غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران نیز شامگاه سه شنبه توئیت کرد: کاش بجای تبرج خودمان در مقابل لنز دوربین های اغواگر، آدم ها را فارغ از شغل و لباس می دیدیدیم و لحظه ای تصور می کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می افتد؟

وی خاطرنشان کرد: شاید از نزدیک می دیدیم در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون پاکبانان سبزپوش هستیم.

به گزارش ایرنا، کار عار نیست، این شاید جزو نخستین اصطلاحاتی است که هر کودکی در ایران می آموزد؛ هر شغلی به جای خود با ارزش است و قابل احترام،  اما قطعا پاکبانی جزو مقدس ترین آنهاست؛ به ویژه در این روزهای کرونایی که خطر ابتلا به این ویروس کشنده بیش از پیش پاکبانان پایتخت را تهدید می کند.

به نظر می رسد رفتار سنجیده در مقابل زحمت کشانی مثل پاکبانان و کارگران و احترام به آنها، باید در بین اقشار مختلف مردم به ویژه افراد مشهور و سلبریتی ها نهادینه شود تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.