| کد خبر: 206578 |

پاسخگویی به مشکلات طرح ترافیک خبرنگاران با کددستوری ۱۳۷

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خبرنگاران محترم می‌توانند سوالات خود را در خصوص طرح ترافیک و ثبت نام در سامانه ی تهران من، از طریق شماره گیری #5*137*پیگیری نمایند.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خبرنگاران محترم می‌توانند سوالات خود را در خصوص طرح ترافیک و ثبت نام در سامانه ی تهران من، از طریق شماره گیری #5*137*پیگیری نمایند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علی عالی با بیان اینکه  ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران درسامانه "تهران من" از روز شنبه سوم اسفند ماه آغاز شده است، گفت: گرچه مراحل ثبت نام همانند سال گذشته است و بسیاری از خبرنگاران نیز سال گذشته در این سامانه ثبت نام کرده و تنها باید مدارک خود را مجدد در این سامانه بارگذاری کنند اما خبرنگاران محترم چنانچه سوال و مشکلی در زمینه ثبت نام و مراحل بارگذاری مدارک دارند می‌توانند از طریق شماره گیری #5*137* مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.  

وی گفت: مرکز تماس‌ها یا Help Desk سازمان فاوای شهرداری تهران با همراهی معاونت حمل و نقل از زمان راه‌اندازی طرح ترافیک جدید، بخشی اختصاصی برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان و رفع مشکلات و دریافت پیشنهاد و انتقادات آن‌ها راه‌اندازی کرده است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: دوستان و همکاران محترم خبرنگار در نظر داشته باشند که تنها تا پایان اسفند ماه مهلت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود در این سامانه اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.