| کد خبر: 196315 |

اولین ایستگاه دوچرخه‌سواری در تنکابن راه‌اندازی شد

اولین ایستگاه دوچرخه‌سواری با هدف فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط‌زیست و رواج حمل و نقل سبز در تنکابن راه‌اندازی شد.

تین نیوز

اولین ایستگاه دوچرخه‌سواری با هدف فرهنگ‌‌سازی برای حفظ محیط‌زیست و رواج حمل و نقل سبز در تنکابن راه‌اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد زرودی شهردار تنکابن در حاشیه افتتاح نخستین ایستگاه دوچرخه‌سواری در تنکابن با هدف ترویج محیط‌زیست پاک گفت: هم‌زمان با روز جهانی حفاظت از لایه ازُن زمین و در جهت ترویج محیط‌زیستی پاک، ایستگاه دوچرخه‌سواری به منظور رواج حمل و نقل سبز در تنکابن برای نخستین بار در کشور افتتاح شد.

 وی افزود: این ایستگاه به‌عنوان یک مدل در حال پیاده‌سازی در شهر تنکابن بوده و هدفمان این است که در میادین اصلی شهر نصب شوند.

 زرودی با بیان این‌که این ایستگاه به منظور ایجاد مکانی مناسب برای پارک دوچرخه و دوچرخه‌سواری تعبیه شده است، اضافه کرد: در ایستگاه‌های دیگری که در میادین شهر نصب خواهد شد در نظر داریم دوچرخه را به شهروندانی که دوست دارند از حمل و نقل پاک و سبز استفاده کنند، اجاره دهیم.

 شهردار تنکابن با اشاره به بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر تنکابن تصریح کرد: در این بازنگری قصد داریم لاین دوچرخه‌سواری در سطح شهر تعبیه کنیم.

وی هم‌چنین درباره نمایشگاه طراحی پوستر« شهر من قلب من» هم گفت:  این مسابقه با دو موضوع محیط‌زیست و سیما و منظر شهری توسط شهرداری تنکابن برای نخستین بار در کشور اجرا شد.

زرودی اظهار داشت: در این مسابقه ۱۵۰ اثر از سراسر کشور شرکت داشتند که دو اثر نیز از خارج از کشور در این مسابقه حضور یافتند.

 وی ادامه داد:  ۳۰ اثر از ۱۵۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه این مسابقه توسط داوران به نام کشور برگزیده شد که ۲۰ در اثر آن در قالب نمایشگاه خیابانی به منظور هشدارهای محیط‌زیستی و ترویج و نگهداری این ثروت طبیعی در معرض دید عموم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.