| کد خبر: 188815 |

رئیس اداره بازآفرینی شهرداری بیرجند:

تکمیل پروژه خیابان جمهوری نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار است

تاکنون در خیابان جمهوری یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کف سازی و دو هزار متر مربع جدول گذاری انجام شده است.

تین نیوز

 رئیس اداره بازآفرینی شهرداری بیرجند با اشاره به هزینه کرد ۲ میلیارد تومان در پروژه خیابان جمهوری بیرجند، گفت: تکمیل پروژه نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمد تبریزی در جلسه بازآفرینی شهری، اظهار کرد: در جهت تملک و مرمت ارگ بهارستان باید تفاهم نامه‌ای فی ما بین راه و شهرسازی، شهرداری و اداره اموال تنظیم و هزینه تملک آن از شرکت بازآفرینی شهری ایران پیگیری شود.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار برای مناسب سازی و احداث پیاده راه در خیابان جمهوری توسط شهرداری نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد، افزود: تا کنون از میدان امام خمینی (ره) تا سه راه اسدی دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره بازآفرینی شهرداری بیرجند ادامه داد: تاکنون در خیابان جمهوری یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کف سازی و دو هزار متر مربع جدول گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جهت تکمیل مناسب سازی و احداث پیاده راه خیابان جمهوری حدود پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است، گفت: تعیین اولویت اجرای پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و محلات هدف بنا بر برنامه جامع اقدام مشترک سال ۹۸ به منظور توسعه شاخص‌ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

تبریزی با اشاره به ایجاد و راه اندازی بازارچه صنایع دستی به منظور توسعه اشتغال زایی و توانمند سازی خانوارهای ساکن در محلات هدف، عنوان کرد: تا کنون چهار مکان در این خصوص در نظر گرفته شده اما متأسفانه استقبال نشده است.

وی بیان کرد: درخواست بانوان کارآفرین محله خیرآباد جهت مساعدت در تأمین مکان مناسب جهت ایجاد اشتغال و تغییر عنوان مقاوم سازی مدرسه تکتم به تخریب و نوسازی این مدرسه نیز از دیگر اقداماتی است باید در دستور کار قرار گیرد.

مهدی میری، عضو شورای شهر بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: خیابان جمهوری باید به یک خیابان اصیل و زیبای شهر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در بودجه امسال شهرداری پارکینگ حکیم نزاری ۱۳ مد نظر قرار گرفته است، افزود: اگر قرار باشد بازار رونق بگیرد پارکینگ حاشیه‌ای باید تنها برای مردم و گردشگران در نظر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.