| کد خبر: 171384 |

با حضور اصحاب رسانه:

◄ افتتاح اتوبوس‌های گردشگری شمیران

اولین تور شمیران گردی با اتوبوس‌های گردشگری هاپ‌آن‌هاپ‌آف با حضور اصحاب رسانه در رینگ و محورهای گردشگری شمال تهران افتتاح می شود.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شهرداری گفت: اصحاب رسانه اولین شرکت‌کنندگان تور شمیران گردی با اتوبوس‌های گردشگری هاپ‌آن‌هاپ‌آف خواهند بود که به‌زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک، مجید صالحی‌فیروزآبادی افزود: در این رینگ گردشگری در حدود 100 جاذبه گردشگری، تاریخی، مذهبی، فرهنگی، هنری و میراث طبیعی و اماکن تفریحی در نظر گرفته‌شده است که دارای 10 ایستگاه در سطح منطقه است.

مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک همچنین در جمع خبرنگاران گفت: ما اصحاب رسانه را نمایندگان افکار عمومی در جامعه می‌دانیم و تلاشمان این خواهد بود که تعاملی سازنده، منسجم و هماهنگ با آنان داشته باشیم و باصداقت، سرعت و دقت ارتباطمان را ادامه دهیم.

صالحی با اشاره به رسالت روابط‌عمومی‌ها در مدیریت شهری افزود: وظیفه ما انتقال اطلاعات دقیق و موردنیاز از طریق رسانه‌ها به شهروندان است و به دنبال این هستیم تا محتوای ارزشمند و فاخر به نام شمیران و منطقه یک تولید و در اختیار اصحاب رسانه قرار دهیم و تعارضی بین ما و رسانه‌ها وجود ندارد.

وی با اعلام آمادگی در تعامل سازنده با رسانه‌ها تصریح کرد: بیاییم در خصوص مسایل شهری دیدگاه شهروندان را جویا و با تعامل یکدیگر، حساسیت‌های افکار عمومی را شناسایی و براساس آن پرونده خبری ایجاد کنیم تا با ارائه اطلاعات صحیح به شهروندان آن‌ها را در مدیریت شهری منطقه سهیم کنیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.