| کد خبر: 170324 |

◄ پاسخگویی به مشکلات طرح ترافیک با شماره تماس ۱۳۷

با شماره تماس ۱۳۷ به مشکلات طرح ترافیک پاسخ داده می‌شود.

تین نیوز

مرکز تماس‌های سازمان فاوای شهرداری‌تهران از ۲۶ اسفند سال ۹۶ تا پایان خرداد سال جاری بیش از ۱۴۲هزار تماس، هفت‌هزار ایمیل و ۱۰ هزار تیکت در حوزه سامانه «تهران من» و «طرح‌ترافیک جدید» را پاسخگو بوده است.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان فاوای شهرداری‌تهران، مرکز تماس‌ها یا Help Desk این سازمان با همراهی معاونت حمل‌ونقل از زمان راه‌اندازی طرح‌ترافیک جدید، بخشی اختصاصی برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان و رفع مشکلات و دریافت پیشنهاد و انتقادات آن‌ها راه‌اندازی کرده است.

سازمان فاوای شهرداری‌تهران بلافاصله پس از راه‌اندازی طرح‌ترافیک جدید به جانمایی و استقرار کارشناسان این تیم پشتیبانی در ساختمانی مجزا از ساختمان اصلی سازمان و تامین نیروی‌انسانی و تجهیزات آن پرداخت. تیم پشتیبانی مستقر در مرکز تماس، تلفیقی از کارشناسان سازمان فاوا و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و به‌ویژه شرکت مترو و سازمان پایانه‌ها هستند.

پل‌های ارتباطی شهروندان با سازمان فناوری شامل تماس با 137 داخلی پنج، ثبت «تیکت» یا متن درخواست در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من و ارسال ایمیل است. همچنین کاربران دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز از طریق ثبت CTS با سازمان در ارتباط هستند.

این مرکز به‌طور میانگین در روزهای کاری به دوهزار و 500 تماس و در روزهای غیرکاری به 600 تماس پاسخ داده است. همچنین تاکنون بیش از 10هزار تیکت از سوی شهروندان در سامانه ثبت‌شده است و نیز بالغ‌بر هفت‌هزار ایمیل دریافت شده که تمامی آن به‌روز پاسخ داده می‌شود که با احتساب تماس‌های تلفنی آماری حدود 160 هزار پاسخگویی را شامل می‌شود.

همچنین درصد تماس‌های بدون پاسخ در حال حاضر به کمتر از دودرصد رسیده است. این آمار به دلیل اختلالات سیستمی و مخابراتی در ابتدای راه‌اندازی مرکز تماس سه الی چهار برابر میزان فعلی بود.

شهروندان در برقراری ارتباط با سازمان فاوای شهرداری‌تهران انتقادات و پیشنهادهای خود را نیز به شهرداری منتقل کرده‌اند که شامل مواردی همچون امکان ارتباط تماس از شهرستان به 137 تهران، پرداخت عوارض نوسازی و پسماند برای املاک داخل طرح (مستاجرین)، ارائه تمهیدات برای افرادی که محل کارشان واقع در طرح‌ترافیک است (کارمندان دولتی)، تمدید طرح ارشادی (شارژ حساب و عدم نیاز به رزرو)، امکان عودت روزانه، تسهیل استرداد وجه (افزایش دفاتر و تسهیل در تکمیل فرم) و امکان ارائه سند معتبر مالی بابت تردد خودروها و... بوده است.

1397021214562822614027804

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.