بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

ضلع شمالی پل سوم به مدت ۱۰ روز بسته شد

ضلع شمالی پل سوم به مدت ۱۰ روز بسته شد

تین نیوز | شهردار کلانشهر اهواز با بیان اینکه هزینه تعریض پل سوم به 17 میلیارد تومان خواهد رسید، گفت: ضلع شمالی این پل از شامگاه گذشته به مدت 10 روز بسته شد.
 
سید خلف موسوی اظهار کرد: ضلع شمالی پل سوم اهواز شامگاه گذشته به منظور تیرگذاری بسته شد و به مدت 10 روز این ضلع بسته می‌ماند.
 
وی افزود: ضلع جنوبی این پل نیز پس از باز شدن ضلع شمالی به مدت 20 روز بسته خواهد شد. لذا تا یک ماه آینده عملیات تیرگذاری در دو ضلع پل به اتمام می‌رسد.
 
موسوی گفت: پل سوم اهواز تنها پلی است که از چهار طرف به ساحل وصل می‌شود و یکی از پل‌های مهم و تاثیرگذار در شهر است.
 
شهردار اهواز با بیان اینکه پروژه تعریض پل سوم بهمن ماه سال جاری به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: ضلع شمالی این پل تا شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و ضلع جنوبی نیز تا بهمن ماه تکمیل خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه پروژه تعریض پل سوم تقریبا پروژه احداث یک پل جدید است، ادامه داد: این پل الان در وضعیتی است که ممکن است خطراتی برای شهروندان در پی داشته باشد،‌ لذا عملیات تیرگذاری در ساعات شب انجام می‌شود. احتمالا برخی روزها نیز با درخواست از راهور پل به صورت موقت بسته شود.
 
موسوی با اشاره به اینکه لازم است از صبر و حوصله شهروندان تشکر کرد، یادآور شد: تعریض این پل در کاهش هزینه‌های زمان و سوخت تاثیر بسزایی دارد.
 
شهردار کلانشهر اهواز تصریح کرد: قرارداد این پروژه کاملا شفاف بوده است که قرارداد اولیه تنها تعریض پل بوده و در متمم قرارداد احداث راست‌گرد نیز منعقد شده است.
 
وی افزود: در این پروژه هدف تنها ساخت یک محل عبور نیست، بلکه باید یک سری کارهای معماری خاص و زیبایی به شهر اضافه شود؛ این پل نیز مانند سایر پل‌های اهواز در راستای زیبایی و هویت‌بخشی به شهر احداث می‌شود.
 
موسوی گفت: در ابتدای تعریض این پل نخست قرار بود از هر طرف سه متر به پل اضافه شود ولی طرح قدیم از لحاظ فنی مشکلاتی داشت و ممکن بود خطراتی داشته باشد که با بازنگری مجدد و ارائه طرح جدید، این طرح تصویب شد.
 
شهردار اهواز تاکید کرد: هیچ پلی در اهواز در مدت یک سال ساخته نشد که این پل تا کنون 55 درصد پیشرفت دارد.
 
وی ادامه داد: اعتبار اولیه طرح تعریض پل سوم 105 میلیارد ریال است و اعتبار متمم قرارداد آن 45 میلیارد ریال است که در کل پیش‌بینی می‌شود به 17 میلیارد تومان برسد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.