| کد خبر: 105543 |

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران در گفت‌وگو با تین‌نیوز تشریح کرد:

◄ موانع راه‌اندازی B. R. T در مسیر آرژانتین به منطقه ۲۲

تین‌نیوز| با رو به افزایش گذاشتن جمعیت تهران و نیاز به حمل‌ونقل موتوری و به تبع آن رشد ترافیک در این کلان‌شهر، توجه به مدهای حمل‌ونقل سریع با حجم مسافرپذیری بالا یکی از ضروریات محسوب می‌شود که خوشبختانه مدیریت‌شهری در چند سال اخیر نسبت به آن توجه خوبی نشان داده و خطوط B.R.T، را به همین منظور توسعه داده اما، در برخی مسیرها که ضرورت بودن این مد حمل‌ونقلی احساس می‌شود یا وجود ندارد و یا در دست بررسی و رفع موانع است.

به گزارش تین‌نیوز، یکی از خطوط که مورد درخواست مردم و شهرک‌هایی در مسیر میدان آراژانتین به منطقه 22 است که این روزها به مطالبه مردم تبدیل شده، شنیده‌ها حاکی از آن است شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران نیز مدت‌ها است که درپی ایجاد آن است.

مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی شهر تهران در این‌باره به خبرنگار این شبکه خبری، گفت: بررسی ایجاد خط اتوبوس تندرو در مسیر میدان آرژانتین به منطقه 22، از مدت‌ها پیش شروع شده و کارشناسان این حوزه در حال مطالعه این‌کار هستند.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با تین‌نیوز، با اشاره به وجود تونل رسالت در مسیر یادشده، اظهار داشت: براساس قانون، عبور اتوبوس از تونل‌های شهری ممنوع اعلام شده و این مهم، یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تاخیر راه‌اندازی خط اتوبوس تندرو در مسیر میدان آرژانتین به منطقه 22 است.

وی با تاکید براین‌که کارشناسان، در تلاش هستند تا چاره‌ای برای این مشکل قانونی پیدا کنند، تصریح کرد: باید دانست اجرای طرح‌های شهری به خصوص در این بخش با احترام گذاشتن به موارد قانونی صورت می‌گیرد و تا قوانین تصریح در منع عبور اتوبوس از تونل دارد، این کار ممکن نخواهد بود زیرا قانون فصل‌الخطاب ما در امور است.

سنندجی راهکار در ایجاد مسیر یاد شده را دور زدن تونل رسالت دانست و گفت: بهترین گزینه عبور از بالای تونل رسالت است که با اتمام کار کارشناسی آن، کارهای اجرائی آن آغاز خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.