| کد خبر: 245104 |

◄ شرایط سخت رانندگان فرودگاه امام/ پای رسانه های خارجی به موضوع باز شد

رانندگان فرودگاه امام می گویند برای این که نوبت مسافرگیری شان فرا برسد گاهی مجبورند چهار تا پنج ساعت در محل پارکینگ موقت فرودگاه امام در گرمای طاقت فرسای فرودگاه، در انتظار بمانند.

تین نیوز

رانندگان فرودگاه امام می گویند برای این که نوبت مسافرگیری شان فرا برسد گاهی مجبورند چهار تا پنج ساعت در محل پارکینگ موقت فرودگاه امام در گرمای طاقت فرسای فرودگاه، در انتظار بمانند.

به گزارش تین نیوز، این انتظار طولانی مدت در شرایطی رخ می دهد که اکنون گرمای هوا بیش از 40 درجه است و رانندگان این شرایط را بدون هیچ گونه امکاناتی و حتی بدون وجود سایه بان،  تحمل می کنند.

موضوعی که به گفته آنان موجب خستگی و به هم ریختن شرایط روحی آنان شده و در کیفیت رانندگی تاثیر منفی دارد.

بیشتر بخوانید:

تهدید رانندگان فرودگاه امام/ حذف کد تاکسی های کم فعالیت یا بدون فعالیت

نکته مهم این است که مشکل عدم وجود سایبان در این مکان از سال گذشته رسانه ای شده و رانندگان فرودگاه امام در چندین مورد با ارسال فیلم هایی به رسانه ها از جمله تین نیوز، از شرایط بسیار سخت خود در پارکینگ موقت این فرودگاه خبر داده و  از بی توجهی مسئولان نسبت به ساخت سایه بان در این مکان انتقاد کرده اند اما با این وجود، مسئولان از رفع این مشکل  سرباز زده اند که همین موضوع موجب سواستفاده برخی رسانه های خارج کشور از موضوع و رسانه ای شدن آن در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور شده است.

شهروند خبرنگار تین نیوز، تصاویری را از انتظار رانندگان برای سوارکردن مسافران فرودگاه امام در آفتاب بسیار طاقت فرسا بدون هیچ گونه امکاناتی برای ما ارسال کرده است.

این تصاویر را ببینید:

تاکسی فرودگاه1
انتظار رانندگان فرودگاه برای مسافرگیری بدون هیچ امکاناتی 
تاکسی فرودگاه
انتظار رانندگان فرودگاه امام در آفتاب طاقت فرسا برای مسافرگیری
تاکسی فرودگاه 2
انتظار رانندگان برای مسافرگیری در گرمای تابستان
تاکسی فرودگاه 3
رانندگان فرودگاه امام در چنین شرایطی به مسافران خدمات می دهند

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فرامرز اصلانی 1 0

    با سلام. من این وضعیت رو از نزدیک شاهد بوده ام. نه دستشویی مناسب، نه آسایشگاه مناسب، نه سایه بانی، هیچ گونه امکاناتی برای این قشر از رانندگان وجود نداره و بارها اتفاق افتاده که رانندگانی بر اثر یک افت فشار ساده یا ناراحتی قلبی بخاطر نبود امکانات پزشکی و حتی یک آمبولانس راننده نگون بخت فوت شده است.
    جالب اینجاست که این امکانات برای تاکسی های فرودگاه مهرآباد در سطح خیلی بالاتری مهیاست و معلوم نیست مشکل کار در کجاست که این فرودگاه که ناسلامتی درگاه ورود و خروج مسافران خارجی هست اینچنین دچار سوء مدیریت هست.

  • طمالوش 0 0

    متاسفانه. یه جو. درست کردن انگار برده هستی اگر ماشینت عیب کنه. باید گنج. داشته باشی. و. سریع ماشین رو بیاری و. انگار راننده زندگی نداره. اون اقا. مسیول. بگه بیا. باید. همه زندگی رو ول کنه و باشه ولی عرضه ندارن مسافرکش های شخصی. رو جمع کنن. چرا چون همشون چند تا ماشین خریدن و. راننده گرفتن اونجا. داره کار میکنه. و واقعا. برده داری خیلی بهتره. . و انگار خریدن. برای اینکه. بگن ما. قدرتمندیم. مثل دولت مکرم. فقط ظلم. جالبه دولت هزینه. و. اقتصاد مردم رو نمیتونه درست کنه. حجالب رو علم میکنه. اینجا هم. زیر مجموعه. دولته. و. لی. واقعا ظلمه. ماشینها هزینه داره. لوازم. بالاست ب دلاره و مسئول میگه تکریم مسافر خوب برا تکریم از خروجی. کم بگیر. نه کرایه که. پایانه. تصویب کرده. کمی. منطق. و شعور. قشنگ میفهمه. اینها. برای حفظ سمت. خودشون چه جنایتی میکنن و وقتی راننده رو میبینن. همه زن و بچه دارن. باید. تا کمر خم بشی. انقدر کمبود دارن. و اخرم. یه. پیله که کد رو ببندن . شخصا راننده. فرودگاه هستم و متاسفم برای مسئولین. فرودگاه و. شرکتهایی که. در حال فعالیت هستن.