| کد خبر: 240595 |

◄ ضرب و شتم راننده توسط غرفه دار، قدرت تکلم را از او گرفت + فیلم

راننده مذکور با توجه به شدت ضربات وارده دچار ضربه مغزی و لخته خون در سر و فاقد قدرت تکلم شده بود.

تین نیوز

چند روز پیش یکی از شهروندان خبرنگاران تین نیوز  در تماس با ما از  ضرب و شتم یک راننده تره بار گنابادی خبر داد که توسط غرفه دار میدان تره بار این شهر به شکل بی رحمانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اظهارات این شهروند خبرنگار، راننده مذکور با توجه به شدت ضربات وارده دچار ضربه مغزی و لخته خون در سر و فاقد قدرت تکلم شده بود.

خبرنگار ما برای کسب اطلاعات بیشتر با محمد علی میر رئیس انجمن صنفی رانندگان گناباد گفت و گو کرد که وی در مورد این حادثه گفت: ساعت حدود چهار صبح چهارشنبه 27 بهمن ماه 1400 ، راننده مذکور به گناباد رسید و چون در ساعتی از سحرگاه به غرفه صاحب بار رسیده بود که غرفه باز نبود در داخل ماشین به استراحت پرداخت تا صبح بار خود را تحویل دهد.

بیشتر بخوانید:

میادین میوه و تره بار یا توقفگاه اجباری ناوگان حمل کالا؟

وی افزود: هنگام صبح، افراد مربوط به غرفه مجاور به غرفه صاحب بار که راننده بار را برای او حمل کرده بود مراجعه و عنوان می کنند که راننده مذکور دیشب دنده عقب آمده و چراغ نیسان متعلق به آنها را شکسته است.

این فعال صنفی عنوان کرد: با وجود آن که غرفه دار صاحب بار می گوید پس از بیدار شدن راننده و اطلاع از واقعه، خسارت را پرداخت خواهند کرد، اما این افراد (غرفه مجاور) بدون توجه به این موضوع، ساعت هفت صبح به سراغ راننده کامیون رفته و وی را در حالی که خواب بود از داخل خودرو بیرون می کشند و به قصد کشت مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان گناباد تاکید کرد: این افراد پس از آن که راننده مذکور را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند، متوجه شدند کسی که چراغ خودروی نیسان آنان را شکسته، این راننده نبوده است.

وی با تاکید بر مظلومیت رانندگان حمل و نقل جاده ای ، از آنان به عنوان مدافعان بی سنگر یاد کرد و گفت: متاسفانه بارها شاهد رویدادهای این چنینی در نقاط مختلف کشور و برخورد نامناسب نسبت به رانندگان به خصوص رانندگان تره بار بوده ایم.

میر از جمله این موارد به حمله و ضرب و شتم رانندگان تره بار در میدان تره بار تهران و همچنین بندر امام در طی سال های گذشته اشاره کرد و تنها راه جلوگیری از ادامه این روند را برخورد جدی و شدی با متخلفان، توسط دستگاه های مسئول ذکر کرد.

این فعال صنفی در ادامه در مورد شرایط جسمی راننده مذکور نیز به خبرنگار تین نیوز گفت: این راننده روز دوم اسفند مورد عمل جراحی قرار گرفت و لخته خون از سر وی خارج شد و اکنون قدرت تکلم را خود را به دست آورده و 30 درصد از عملیات حرکتی خودرا  نیز انجام می دهد.

وی با بیان این که کار درمان این راننده همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: از نظر  پیگیری روند قضایی نیز، وکیل گرفته شده و اقامه دعوا خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد رضا راشدی 1 0

    سلام.من راننده اتوبوس خط بوشهر به تهران هستم مهرماه 1399 ساعت 1 بعدازظهر رفتم ترمینال بوشهر که مسافر سوار کنم انبارشرکت سیروسفر بار آوردن که بزنیم توی جعبه اتوبوس برای تهران.
    من متوجه شدم که باری که گذاشتن توی جعبه قاچاق هست وقتی که بهشون گفتم بار قاچاق نمیبرم تهران 5 نفری ریختن رو سرم کتک کاری کردن آخر سر یکی از آنها تابلوی توقف ممنوع اونجا بود بلند کرد محکم زد به فرق سر من که 16 تا بخیه خورد
    باوجود اینکه نماینده سازمان حمل‌ونقل اونجا حضور داشت اصلا هیچ کس حاضر نشد از حق من به عنوان راننده ناوگان حمل‌ونقل عمومی دفاع کند چونکه رییس صنف حمل و نقل مسافری بوشهر همان مالک شرکت سیروسفر بوشهر بود متاسفانه

  • راننده 1 0

    در فیلم رانندگان رو با کارکنان محترم بخش سلامت مقایسه کردند فقط خواستم بگم در امریکا دکترها و پرستاران بخش سلامت یکماه اعتصاب کردند و به شدت آمار فوت شدگان به علت بیماری پایین اومد ولی وای به روزی که رانندگان یکماه اعتصاب کنند... اون موقع باید از گوشت هم نوع خودمون تغذیه کنیم تا بعد بفکر متولی و مدیریت خوب و چابک برای این صنف مهجور و بی مسئول بیفتیم... لعنت بر مسئولین مُفنگی و بیحال این صنف که در همه‌ی ضمینه‌ها ، ردپای فساد معلومه ! شما از بیمه‌ی تکمیلی حال حاضر با شرایط خاص بگیر تا اون چند سالی که تامین اجتماعی حق رانندگان مظلوم رو خورد و مسئولین ککشون نگزید

  • راننده 0 0

    متاسفانه طرز نگاه مسئولین و بعضی از عوام به صنف راننده ، هنوزم مثل قدیم که طرف بزن بهادُر بود هست... اما الان راننده‌ها متفاوت هستند و بیشتر تحصل‌کرده هستند و اصلا اهل دعوا و مرافعه نیستند