| کد خبر: 268223 |

احداث متروی ورامین توسط شهرداری تهران

فرماندار ویژه ورامین با تشریح طرح متروی این شهرستان گفت: طرح احداث مترو مصوب و تهیه شده است و نظارت و اجرای طرح با مطالعه و تصمیم نهایی با بودجه ای در حدود ۷هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران سپرده شده است.

تین نیوز

​فرماندار ویژه ورامین با تشریح طرح متروی این شهرستان گفت: طرح احداث مترو مصوب و تهیه شده است و نظارت و اجرای طرح با مطالعه و تصمیم نهایی با بودجه ای در حدود ۷هزار میلیارد تومان به شهرداری تهران سپرده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مجید درویشی به تشریح پیگیری های صورت گرفته در فرمانداری ویژه ورامین پرداخت و گفت: پیگیری جدی در ساخت فضای جدید بیمارستان شهید مفتح، پیشرفت 25درصدی ساخت جاده آب باریک به چرمشهر و پیگیری طرح مهم تصفیه خانه شهرستان از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در ماه های اخیر است.

وی افزود: اختصاص منطقه ویژه اقتصادی، تعیین تکلیف لکه های صنعتی به ویژه خیرآباد که اوایل سال آینده به تثبیت نهایی خواهد رسید، ساخت 8 مدرسه در سطح شهر ورامین، تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان از اقداماتی است که تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

فرماندار ویژه ورامین پیگیری مطالبه مردم درخصوص مترو را نیز یادآور شد و گفت: در زمینه احداث مترو اصل موضوع به حقیقت پیوسته است و نظارت و اجرای طرح با مطالعه و تصمیم نهایی به شهرداری تهران سپرده شده است.

درویشی اضافه کرد: متروی ورامین بر اساس طرح تهیه شده مانند متروی کرج با قطار 2طبقه و در حریم راه آهن تهران به مشهد با اعتباری در حدود 7 هزار میلیارد تومان اجرا می شود که در زمان حاضر منتظر ابلاغ بودجه آن هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.