| کد خبر: 261368 |

توسعه حمل‌ ونقل دریایی نیازمند اتصال بنادر به ریل است

مدیر لجستیک شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در حوزه حمل ونقل دریایی و تخلیه و بارگیری بنادر به نقطه تعادل و مطلوبی رسیده ایم، گفت: توسعه حمل ونقل دریایی نیازمند سرمایه گذاری در بخش ریلی و اتصال بنادر به ریل است.

تین نیوز

مدیر لجستیک شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در حوزه حمل ونقل دریایی و تخلیه و بارگیری بنادر به نقطه تعادل و مطلوبی رسیده ایم، گفت: توسعه حمل ونقل دریایی نیازمند سرمایه گذاری در بخش ریلی و اتصال بنادر به ریل است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی طالبی با تاکید بر لزوم تامین منافع ملی و تسهیل گری در حوزه حمل و نقل دریایی، اظهار کرد: توجه هر چه بیشتر به حمل ونقل دریایی باید بیش از هر زمان دیگری مدنظر قرار گیرد و بنادر به عنوان محل تقاطع حمل ونقل دریایی با حمل و نقل ریلی و جاده ای کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

باید به بهترین شکل از ظرفیت دریایی و بندری استفاده کنیم

وی ادامه داد: عملکرد حمل و نقل جاده ای معادل 500 میلیون تن و عملکرد حمل ونقل ریلی کمتر از 50 میلیون تن است و سرمایه گذاری در حوزه ریلی باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم به بهترین شکل از ظرفیت بنادر کشور استفاده کنیم.

مدیر لجستیک شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اتصال بنادر کشور به ریل یک ضرورت بسیار مهم است، گفت: سرمایه گذاری در حوزه ریلی به منظور توسعه حمل ونقل دریایی مسئله ای انکار ناپذیر است و در صورت اتصال بنادر به ریل و فراهم شدن زیرساخت های لازم به طور حتم بهبود وضعیت حمل ونقل دریایی کشور خواهیم بود.

توجه هرچه بیشتر به نقش کریدور شمال-جنوب

طالبی با اشاره به اینکه در حوزه حمل ونقل دریایی و تخلیه وبارگیری در بنادر کشور به تعادل مطلوب رسید ه ایم، اظهار کرد: باید به نقش کریدور شمال-جنوب بیش از پیش اهمیت دهیم و با اختصاص سهم بیشتری از حمل و نقل کالا به این کریدور، شاهد فعالیت موثر کریدو-شمال جنوب باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با منابع ملی و اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی به توسعه کریدور شمال-جنوب توجه جدی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: در راستای توسعه کریدور شمال-جنوب باید با برنامه ریزی بخش های مختلف بتوانیم شاهد عبور و ترانزیت بار از این کریدور باشیم و بتوانیم از نقش بنادر و حمل و نقل دریایی کشور از انتقال بار به بهترین شکل استفاده کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.