| کد خبر: 259913 |

۳۵ هزار تی ای یو به تعداد کانتینرهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اضافه شد

با توجه به انقباضی بودن بازار، به سمت ورود به بازار‌های بین­‌المللی تغییر رویکرد خواهیم داشت و علاوه بر توسعه بازار، خطوط منظم خود را گسترش می دهیم؛ همانطور که به تازگی خطوط منظمی به مقاصد آمریکای لاتین و لیبی راه اندازی و تقویت شده است.

تین نیوز

نماینده شرکت حمل و نقل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نخستین نشست هم اندیشی فعالان عرصه کارگزاری حمل و نقل کانتینری گفت: با توجه به انقباضی بودن بازار، به سمت ورود به بازار های بین­ المللی تغییر رویکرد خواهیم داشت و علاوه بر توسعه بازار، خطوط منظم خود را گسترش می دهیم؛ همانطور که به تازگی خطوط منظمی به مقاصد آمریکای لاتین و لیبی راه اندازی و تقویت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر دانش،  این مقام مسئول در شرکت حمل و نقل کانتینری گروه کشتیرانی، از ایجاد دپو های کانتینری در نقاط مختلف کشور خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد دپو های کانتینری، زمینه تحویل گیری و تحویل دهی کانتینر را خواهیم داشت؛ ضمن اینکه کانون های فعالیت کشتیرانی را نیز گسترش داده و هفته ای یک کشتی از کشور های حوزه خلیج فارس به سمت برخی کشور های آسیای جنوب شرقی اعزام می کنیم.

 وی با اشاره به کاهش چشمگیر کرایه های حمل در مسیر های بین المللی خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با برنامه ریزی های راهبردی، زمینه جذب حداکثری بار را با اتکا به کشتی هایی از ظرفیت ۳۰۰ تی ای یو تا ۱۴۵۰۰ تی ای یو فراهم کنیم.

 وی از اضافه شدن ۳۵ هزار تی ای یو به تعداد کانتینر های این شرکت خبر داد و گفت: سیستم جامع بازرگانی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلام ایران را ارتقا می دهیم.

 این مقام مسئول با اشاره به کاهش سهم فورواردر ها از سبد فعالیت گروه کشتیرانی، تصریح کرد: انتظار ما آن است که سهم از دست رفته فورواردر ها در سال ۱۴۰۱ در سال ۱۴۰۲ برگردد و قدرالسهم ۴۰ درصدی فورواردر ها تثبیت شود.

در بخش دیگری از این نشست مدیر پروژه حمل و نقل چند وجهی کشتیرانی با اشاره به فعال شدن گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مسیر کریدور شمال-جنوب، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهتر و کیفی تر  از سوی گروه کشتیرانی باعث می شود تا مشتری ماندگار شود و چنانچه در ترانزیت تایم مناسب کالا تحویل شود مشتری در ادامه همکاری ترغیب خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون در مسیر کریدور شمال - جنوب با ارائه نرخ واحد رقابتی حمل و با استفاده از بارنامه سراسری فیاتا آماده ارائه بهترین خدمات ممکن در حوزه های حمل فله و کانتینر هستیم.

 مدیر پروژه حمل و نقل چند وجهی کشتیرانی با اشاره به افزایش نرخ ها در بنادر شمالی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توجه ویژ ه ای به این منطقه دارد و روسیه نیز به دلیل تحریم علاقمند است تا از طریق دریای خزر کالا تبادل کند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.