| کد خبر: 231613 |

◄ قطار جایگزین برای جابه‌جایی مسافران قطار یزد-تهران اعزام شد

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص نقص ایجاد شده برای قطار یزد-تهران به شماره 625 گفت: قطار یاد شده حوالی ساعت 9:55 صبح روز جاری در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن 3 موجب دود گرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به موقع مأمورین مشکل برطرف گردید و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

تین نیوز

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص نقص ایجاد شده برای قطار  یزد-تهران به شماره 625 گفت: قطار یاد شده حوالی ساعت 9:55 صبح روز جاری در ورودی ایستگاه بادرود به دلیل نقص مکانیکی سالن 3 موجب دود گرفتگی سالن انتها شد که با اقدام به موقع مأمورین مشکل برطرف گردید و مسافران با همین قطار به ایستگاه بادرود منتقل شدند.

رضا عصاری با اعلام سلامت کامل مسافران این قطار افزود: قطار ذخیره ساعت 11:10 از ایستگاه یزد حرکت کرده تا مسافران قطار یاد شده را به تهران منتقل کند.

متوقف شدن قطار یزد -تهران به دلیل حریق در منطقه بادرود نطنز

وی ضمن عذرخواهی از مسافران این قطار گفت: ضمن پذیرایی نهار، 100 درصد بهای بلیت قطار مذکور به نشانه عذرخواهی به کلیه مسافران  عودت  خواهد شد که مسافران تا یک ماه فرصت دارند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به یکی از مراکز فروش بلیت مراجعه یا با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن 1539 تماس حاصل کرده و خسارت خود را دریافت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.