| کد خبر: 175439 |

◄ پیش‌بینی مدیرعامل «رجا» از فروش بلیت قطارهای اربعین

استقبال از قطارهای مسیر تهران-کرمانشاه و سپس جابه‌جایی مسافران با اتوبوس تا مرز مهران خوب بوده اما ضعف جدی ما در نحوه اطلاع‌رسانی به مردم بوده است.

تین نیوز

فروش بلیت قطارهای اربعین شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از ساعت 10‌صبح دیروز (دوشنبه 23 مهرماه) آغاز ‌شد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت رجا در گفت‌وگو با خبرنگار ما در‌باره میزان استقبال از این سفرها گفت: استقبال از قطارهای مسیر تهران-کرمانشاه و سپس جابه‌جایی مسافران با اتوبوس تا مرز مهران خوب بوده و ضعف جدی ما در نحوه اطلاع‌رسانی به مردم بوده است.

محمد رجبی توضیح داد: مردم هنوز توجیه نیستند که مسیر فوق کوتاه‌تر از سایر مسیرها است و به‌دلیل کامل نبودن  استفاده از ریل و اتوبوس و دو مسیره بودن آن کمتر استقبال می‌کنند.

رجبی تصریح کرد: این در حالی است که بلیت اتوبوس کرمانشاه-مهران در پایانه اختصاصی‌ صدف و در یک پکیج به همراه بلیت قطار فروخته می‌شود.

رجبی قیمت بلیت این قطارها را از 50 تا 70 هزار تومان عنوان کرد و اضافه کرد: اگر از امروز فروش بلیت کربلا در شهرهای اطراف تهران و قم و کاشان را هم شروع کنیم، این استقبال بیشتر هم خواهد شد.

او با اشاره به فروش همه بلیت‌های قطارهای منتهی به کربلا در سال گذشته گفت: پیش‌بینی ما این است که با توجه به روند مثبت خرید بلیت از ظهر امروز، تا پایان این طرح کل بلیت‌ها فروخته شوند.

رجبی افزود: شرکت رجا 110هزار صندلی با 134 رام قطار برای اربعین امسال ایجاد کرده که با توجه به تغییر رفتار مردم برای برنامه‌ریزی و خرید بلیت‌ها از روزهای قبل پیش‌بینی می‌کنیم که کل بلیت‌ها فروخته شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.