| کد خبر: 163517 |

◄ میزان تخفیف بلیت قطارهای رجا برای نیمه دوم تعطیلات اعلام شد

مسیر تهران مشهد از تاریخ ۴ فروردین ظرفیت خالی دارد که از تاریخ دهم فروردین بلیت‌های آن با تخفیف مناسب ارائه می‌گردد.

تین نیوز

اگر مسافر نوروزی هستید و جاده را برای سفر خود انتخاب کرده اید حتما بخشی از لذت سفر را در تعقیب و گریزهایی که به بهانه سبقت گرفتن صورت می‌گیرد را از دست داده‌اید.

به دلیل پیش‌بینی همین خطرات هم هست که در دنیا حمل‌ونقل ریلی و سفر با قطار مسافران بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش تین نیوز، در کشور ما به رغم تلاش شرکت‌های ریلی مسافری، هنوز میزان سفر با قطار به سطح قابل قبولی نرسیده است. اگرچه امسال میزان انجام سفر به‌طور کلی پایین‌تر از سال‌های گذشته بوده اما از سفر با قطار استقبال بیشتری شده است.

در نوروز امسال تا این لحظه هزار و ۸۹۴ سفر ریلی در مسیرهای ریلی داخلی و بین‌المللی صورت گرفته و ۷۸۶ هزار و ۵۵۴ نفر مسافر از طریق شبکه ریلی داخلی و بین‌المللی جابه جا شده‌اند.

در همین راستا شرکت حمل‌ونقل مسافری رجا به عنوان بزرگترین شرکت ریلی بخش خصوصی از ۲۵ اسفند ۹۶ به خدمات دهی به مسافران نوروزی مشغول شده است و هنوز هم به رغم پر شدن ۶۰ درصد از صندلی‌های خود مشغول فروش بلیت برای سفرهایی است که از نیمه دوم تعطیلات نوروز آغاز می‌شوند.

طبق گزارش‌های رسیده از حدود یک میلیون و 200 هزار صندلی ایجادی توسط شرکت رجا برای سفرهای نوروزی تا این لحظه ۶۰ درصد بلیت‌ها خریداری شده و مابقی موجود است که مسافران نوروزی با توزیع سفر خود در بازه‌های زمانی مختلف علاوه بر بهره‌مندی از سفر با قطار، می‌توانند از تخفیفاتی که این شرکت در تاریخ‌ها و مسیرهای مختلف ارائه می‌دهد نیز استفاده کنند.

اطلاعات مسیر تهران مشهد:

این مسیر از تاریخ ۴ فروردین ظرفیت خالی دارد که از تاریخ دهم فروردین بلیت‌های آن با تخفیف مناسب ارائه می‌گردد. ظرفیت مسیر مشهد تهران در ایام نوروز خالی است که انتظار می‌رود در نیمه دوم تعطیلات پر شوند.

ظرفیت صندلی‌ها:

به طور کلی برای نوروز سال جاری حدود یک میلیون و 200 هزار صندلی ظرفیت ایجاد شده است که روزانه 150 قطار ( 73 حرکت بین شهری و 77 حرکت حومه‌ای) در خدمت مسافران نوروزی است.

طبق اعلام رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا، مسافران نوروزی با برنامه‌ریزی و توزیع سفر خود می‌توانند به صورت غیرحضوری (تلفنی 1539، اینترنتی و اپلیکیشنی) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش، بلیت قطار را در سراسر کشور تهیه کنند.

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا با شماره تلفن 1539 همچنین پیامک 3000139 (به صورت 24 ساعته و از اقصی نقاط کشور)، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و... آماده دریافت نظرات مسافران نوروزی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.