| کد خبر: 161763 |

◄ تلاش رجا برای ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت های راهبری

محمدرضا شناسنده معاون اجرایی و ریس ستاد سفرهای نوروزی رجا در دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با مدیرعامل‌های شرکت‌های راهبری، گفت: تمام تلاش ما ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت‌های راهبری به‌عنوان شرکای تجاری رجا است.

تین نیوز

محمدرضا شناسنده معاون اجرایی و ریس ستاد سفرهای نوروزی رجا در دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با مدیرعامل‌های شرکت‌های راهبری، گفت: تمام تلاش ما ایجاد شرایط برد- برد برای شرکت‌های راهبری به‌عنوان شرکای تجاری رجا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت رجا، در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، جلسه‌ی هماهنگی و تعامل با شرکت‌های راهبری با حضور معاون اجرایی رجا و مدیرعامل‌های شرکت‌های راهبری برگزار شد.

مهندس شناسنده با اشاره به جایگاه ویژه شرکت‌های راهبری در ارائه خدمات مطلوب به مسافران قطارهای رجا و جلب رضایت ایشان، اظهار نمود که اگر نتوانیم مسافران را راضی نگه‌داریم هم ما و هم شرکت‌های راهبری نمی‌توانیم به حیاط اقتصادی خود ادامه دهیم. بنابراین منافع ما در یک بستر واحد تعریف و تأمین می‌شود.

معاون اجرایی رجا بابیان این‌که جایگاه نیروی انسانی شرکت‌های راهبر در خدمات‌رسانی شایسته به مسافران از اهمیت به سزایی برخوردار است، خواستار توجه بیش‌ازپیش شرکت‌ها راهبر به مرحله جذب مهمانداران و پرسنل خدماتی شد و بیان نمود که اهمیت این مرحله به‌مراتب بیش از مرحله  نگهداشت پرسنل بوده و چنانچه مرحله جذب با دقت لازم انجام شود پایش و نگهداشت این کارکنان به‌مراتب راحتتر و موفق‌تر، محقق خواهد شد. 

رئیس ستاد سفرهای نوروزی رجا به لزوم ارزیابی مستمر نیروها و بروز رسانی آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و مشارکت شرکت‌ها راهبر در راستای تأمین و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و تأمین ایمنی سفرها به‌ویژه در ایام پیک نوروزی 97، تأکید کرد. 

وی بر اهمیت مدیریت بحران و لزوم آمادگی کامل در مواجهه با شرایط ویژه ازجمله شرایط نامساعد جوی و عواقب آن از شرکت‌های راهبر دعوت نمود تا در تهیه دستورالعمل مواجهه با شرایط اضطراری با معاونت اجرایی رجا همکاری نمایند.

شناسنده برنامه‌های رجا برای تجهیز هرچه کامل‌تر قطارها تا قبل از شروع سفرهای نوروزی (ازجمله تأمین روکش صندلی، لوازم خواب، فرش‌های کوپه‌ها و راهروها) خبر داد و اعلام نمود رجا آمادگی دارد درزمینهٔ تأمین قطعات فنی که در تعهد راهبران هست، حداکثر همکاری ممکن را به عمل آورد.ا 

معاون اجرایی رجا از تلاش این شرکت برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای کارکنان شرکت‌های راهبری شامل بلیت قطار مجانی و ... خبر داد و افزود: به‌زودی (در نیمه اول اسفندماه 96) طی مراسمی از مأموران نمونه و برتر قطارها، قدردانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.