| کد خبر: 160772 |

◄ تخفیف ۳۰ درصدی بلیت «رجا» در نوروز 97

مدیرعامل شرکت رجا با اشاره به ۷۰۰ هزار صندلی پیش بینی شده برای سفر‌های عید از تخفیف ۳۰ درصدی در برخی ایام نوروز خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت رجا با اشاره به ۷۰۰ هزار صندلی پیش‌بینی‌شده برای سفر‌های عید از تخفیف ۳۰ درصدی در برخی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد رجبی با اعلام این خبر افزود: با آغاز پیش‌فروش بلیت قطار سفرهای نوروزی از روز یکشنبه گذشته در همان ساعات آغازین تمام بلیت‌های تهران مشهد برای روزهای 25 تا 28 اسفند پیش‌فروش شد اما در مسیرهای سراسری دیگر مثل قزوین، کاشان، اصفهان به مشهد همچنان ظرفیت خالی وجود دارد.

وی با اشاره به دوره 20 روزه سفرهای نوروز از 25 اسفند تا 15 فروردین اظهار کرد: تا امروز 20 درصد ظرفیت شرکت رجا با پیش‌بینی 700 هزار صندلی فروخته‌شده و 80 درصد مابقی خالی است.

مدیرعامل رجا ادامه داد: امکان خرید تلفنی بلیت از طریق سامانه تلفنی 1539 به‌طور 24 ساعته وجود دارد و این مرکز به‌طور متوسط با صف انتظار 8 نفر پاسخگوی شکایات و سؤالات مردم نیز است.

محمد رجبی از افزایش 25 سالن جدید به ناوگان ریلی رجا در سال 97 خبر داد و افزود: اقدامات خوبی برای بازسازی و بهینه کردن سایر قطارها به‌منظور آسایش و راحتی هم‌وطنان انجام‌شده است.

وی ادامه داد: فروش خدمات گروهی در ایام نوروز ممنوع است و تمامی بلیت‌ها را مردم خریداری خواهند کرد و دارندگان بلیت باکارت شناسایی خود در ایستگاه‌ها کنترل می‌شوند تا هیچ‌گونه بازار سیاهی شکل نگیرد.

محمد رجبی با اشاره به ثابت ماندن نرخ بلیت از آذر 94 تاکنون به مردم توصیه کرد با برنامه‌ریزی و توزیع سفرهای خود از تخفیف 30 درصدی در برخی ایام نوروز بهره‌مند شوند و هزینه سفر خود را کاهش دهند.

برای رزرو بلیت‌های رجا اینجا را ببینید.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.