| کد خبر: 267818 |

افتتاح ۲ ورودی جدید در خط ۶ مترو؛ به‌ زودی

مجری خط ۶ متروی تهران از افتتاح ۲ ورودی جدید در این خط در آینده نزدیک خبر داد و گفت: علاوه بر ورودی های جدید، تجهیزات ایستگاه های این خط نیز تکمیل خواهد شد.

تین نیوز

مجری خط ۶ متروی تهران از افتتاح ۲ ورودی جدید در این خط در آینده نزدیک خبر داد و گفت: علاوه بر ورودی های جدید، تجهیزات ایستگاه های این خط نیز تکمیل خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، عباس فتحعلی پور، مجری خط ۶ متروی تهران درباره افتتاحیه های این خط طی هفته های آتی، توضیح داد: مهرماه امسال ۳ ایستگاه شهر زیبا، شهران و شهید آرمان علی وردی (کوهسار) در قطعه شمالی خط ۶ به بهره برداری رسید تا جمع ایستگاه های تکمیل شده این خط به عدد ۲۳ برسد.

وی افزود: به موازات پیگیری عملیات اجرایی احداث سایر ایستگاه های باقی مانده خط ۶، مسئله مهم تکمیل و راه اندازی ورودی های دوم ایستگاه های بهره برداری شده نیز دنبال شد. در حال حاضر به موجب فعالیت های صورت گرفته، ۲ ورودی جدید برای ایستگاه های شهر زیبا و شهران در آستانه افتتاح قرار گرفته اند.

مجری خط ۶ مترو در توضیح برخی جزئیات این ورودی ها عنوان کرد: ایستگاه شهران در ابتدای بلوار کوهسار و مجاور بزرگراه شهید همت واقع شده است که دسترسی ساکنان محله های شهران جنوبی، کن و کوهسار به شبکه حمل ونقل ریلی را تسهیل می سازد.

وی ادامه داد: با راه اندازی ورودی دوم این ایستگاه که بین ایستگاه های شهر زیبا و شهدای کن قرار دارد، ۴ رشته پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور به مجموع امکانات ایستگاه شهران اضافه می شود.

مجری خط ۶ مترو با بیان این که ایستگاه مترو شهر زیبا نیز در منطقه ۵ و مجاور بزرگراه شهید باکری و میدان کودک شهر زیبا واقع شده است، یادآور شد: همزمان با افتتاح ورودی جدید این ایستگاه ۴ رشته پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور دیگر نیز در ایستگاه مترو شهر زیبا وارد چرخه می شود.

براساس فتحعلی پور در پایان تصریح کرد: عملیات ساختمانی و سازه ای هر ۲ ورودی جدید به پایان رسیده است و با تکمیل برخی نازک کاری ها، پیش بینی می کنیم حداکثر تا اوایل اسفندماه شاهد راه اندازی این ۲ ورودی و تقدیم آن به شهروندان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.