| کد خبر: 265162 |

◄ اجماع تولید کنندگان داخلی برای آماده سازی هرچه سریعتر 113 دستگاه واگن ملی مترو

پس از اخذ تاییدیه های نهایی و بین المللی درخصوص نخستین نمونه قطار ملی مترو که ماه گذشته محقق شد حالا انتظار می رود این پروژه بزرگ ملی رسما وارد مرحله عملیات اجرایی شود.

تین نیوز

پس از اخذ تاییدیه های نهایی و بین المللی درخصوص نخستین نمونه قطار ملی مترو که ماه گذشته محقق شد و باتوجه به قرارداد موجود برای تولید انبوه قطار داخلی با عمق بومی سازی 85 درصد، حالا انتظار می رود این پروژه بزرگ ملی رسما وارد مرحله عملیات اجرایی شود؛ خصوصا اینکه منابع مالی ارزی مربوط به تولید 113 دستگاه واگن ملی به مبلغ 77 میلیون یورو نیز تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، با نزدیک شدن به زمان آغاز عملیات اجرایی پروژه تولید 113 دستگاه واگن داخلی از روی نمونه قطار ملی مترو، شرکت واگن سازی تهران اقدام به دعوت از تولید کنندگان صنایع ایرانی کرده است تا فرآیند آماده سازی این واگن ها در کوتاهترین زمان ممکن طی شود. در این زمینه همایش هم اندیشی" یافتن راهکارهای عملی جهت تسریع در اجرایی شدن قرارداد 113 دستگاه واگن مترو با تاکید بر توان تولید کنندگان داخلی" روز دوشنبه 13 آذر ماه 1402 در محل کارخانه واگن سازی تهران برگزار خواهد شد.

بازدید از نخستین رام قطار ملی مترو و اقدامات انجام شده برای طراحی، ساخت و اخذ تاییدیه های فنی و بین المللی آن، به همراه امضای تفاهمنامه با تولید کنندگان داخلی، از جمله بخش های اصلی این همایش یک روزه است؛ همایشی که در آن معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون وزیر صمت، مشاور ویژه وزیر کشور، مدیر عامل شرکت واگن سازی تهران و مدیر کار گروه قطار ملی مترو به پرسش های اهالی رسانه در مورد اقدامات انجام شده تا به امروز و ادامه فعالیت های مربوط به تولید 113 دستگاه واگن ملی مترو پاسخ خواهند گفت.

واگن تهران 1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.