| کد خبر: 265002 |

وعده اتمام مترو پرند ظرف یک سال محقق شد

رئیس جمهور در آئین افتتاح ایستگاه متروی شهر جدید پرند گفت: وعده ای که به مردم داده شد ظرف یک سال محقق شد.

تین نیوز

رئیس جمهور در آئین افتتاح ایستگاه متروی شهر جدید پرند گفت: وعده ای که به مردم داده شد ظرف یک سال محقق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صبح روز پنجشنبه در آیین بهره برداری مترو پرند افزود: در آذرماه سال گذشته در بازدیدی که از طرح متروی شهر پرند داشتیم، وعده دادیم ظرف یک سال این خط به اتمام برسد. به این وعده عمل کردیم.

وی ادامه داد: سال گذشته متولیان این طرح قول دادند که یک خط ایستگاه ریل گذاری شود. اما امروز بیشتر از آن چیزی که وعده داده شده، عمل شده است.

وی گفت: دو خط رفت و برگشت با حدود ۴۰ کیلومتر به بهره برداری رسید. صادق الوعد بودن دولت برای مردم نشاط ایجاد می کند. امروز و با گذشت یک سال به بیش از آنچه که وعده داده شد، عمل شده است؛ قرار بود یک مسیر ریلی ساخته شود ولی امروز دو مسیر ریلی (رفت و برگشت) به بهره برداری رسید.

رئیس جمهور گفت: این نشان می دهد دولت صادق الوعده است و مردم شاهد عمل به وعده ها از سوی دولت هستند، این که مسئولین در کنار مردم باشند و دغدغه آنها را درک کنند، برای مردم نشاط و امید ایجاد می کنند و زندگی مردم را تسهیل می بخشد.
 
وی یادآور شد: کار و تلاش جهادی که در قرارگاه خاتم الانبیا و شرکت های پیمانکاری و وزارتخانه ها و شهرداری ها دنبال می شود، مردم شاهد خدمت و تلاش و کار جهادی آنها هستند و یقین داشته باشید اجر شما نزد خدا محفوظ است.

وی گفت: اینکه با همت شما تلاش شود مردم دچار خطرات احتمالی مسیر نشوند و مسیر برایشان تسهیل یابد در عملکرد شما ثبت و ضبط می شود.

رئیسی تاکید کرد: این همدلی، همکاری و هماهنگی که امروز شکل گرفته ارزشمند است و تمام نیرو ها صرف سازندگی و پیشرفت کار شده اند. مردم حوصله حاشیه های مسئولین را ندارند و توقع دارند مسئولین در راستای گره گشایی، خدمت و حل مسائل آنها حرکت کنند و این متن کار است، مابقی حاشیه است. این دولت از ابتدا تصمیم گرفت درگیر حاشیه ها نشود و در مسیر خدمت به مردم حرکت کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    سیگنالینگ مسیر تکمیل شده؟