| کد خبر: 264550 |

در صورت تامین مالی؛

◄ تکمیل نواقص 3 ایستگاه خط 3 مترو با تامین پله برقی

در صورت تامین منابع مالی و طی شدن فرآیند خریداری، حمل و نصب پله های برقی ، نواقص 3 ایستگاه از خط 3 شبکه مترو تهران برطرف خواهد شد .

تین نیوز

در صورت تامین منابع مالی و طی شدن فرآیند خریداری، حمل و نصب پله های برقی ، نواقص 3 ایستگاه از خط 3 شبکه مترو تهران برطرف خواهد شد ؛ این ایستگاه ها شامل ایستگاه سهروردی ، ایستگاه خواجه عبدا... انصاری و ایستگاه میرزای شیرازی هستند .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) آزاد اکبری مجری خط 3 مترو با اعلام مطلب فوق افزود : روند رفع نقایص خط 3 به مرور زمان و طبق برنامه ای که براساس نحوه تامین منابع مالی تنظیم شده است ، در حال انجام بوده و امیدواریم طی امسال و سال آینده ، بخش عمده ای از عملیات تکمیلی این خط به سرانجام برسد.

مهندس اکبری در ادامه به مساله تامین پله های برقی اشاره کرد و گفت : در صورتی که پله های برقی مورد نیاز 3 ایستگاه در حال بهره برداری خط 3 خریداری و به محل ایستگاه ها حمل شود ، امکان ایجاد دسترسی از سالن بلیت فروشی ایستگاه میرزای شیرازی به سکوی سوار و پیاده شدن مسافران خط 3 فراهم می شود . همچنین تکمیل ورودی شمالی ایستگاه سهروردی و نیز ایجاد یک ورودی جدید برای ایستگاه خواجه عبدا... انصاری در برنامه کاری این خط قرار دارد که به این ترتیب ایستگاه سهروردی در سال جاری و ایستگاه خواجه عبدا... انصاری در سال آینده صاحب ورودی های دوم خواهند شد .

مجری خط 3 در پایان صحبت های خود گفت : در ماه های باقی مانده از سال 1402 هواساز ایستگاه هروی و دو هواکش میان تونلی در خط 3 را راه اندازی خواهیم کرد ؛ ضمن اینکه سعی داریم سیستم اسکادای کل خط 3 و همچنین تاسیسات زهکش محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی را نیز کامل کرده و به امکانات موجود این خط اضافه کنیم تا کیفیت بهره برداری از ایستگاه های خط 3 بیش از پیش ارتقاء یافته و به سطح استانداردهای مورد نظر برسد .

ایستگاه خواجه عبدالله انصاری

ایستگاه میرزای شیرازی

ایستگاه سهروردی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.