| کد خبر: 257674 |

رفع نقص فنی در حرکت قطارهای خط یک و سه متروی تهران

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات‌ رسانی به مسافران در خطوط یک و سه مترو تهران در حال انجام است.

تین نیوز

 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: خدمات رسانی به مسافران در خطوط یک و سه مترو تهران در حال انجام است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ هادی زند ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران به علت اختلال پیش آمده گفت: ساعت 7:50 صبح امروز (سه شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲) نقص فنی در یکی از قطارهای خط سه متروی تهران در محدوده ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج) به سمت ایستگاه جنوب غربی باعث ایجاد اختلال در اعزام قطارها در این خط شد.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: بلافاصله تکنسین های فنی جهت رفع اختلال فنی پیش آمده اقدام کردند و بعد از کوبل قطار در ساعت ۸:۱۵ صبح انسداد مسیر برطرف و سرویس دهی به مسافران آغاز شد.

وی با بیان اینکه در ساعت ۸:۱۶ دقیقه صبح امروز نقص فنی دیگری در خط یک باعث توقف قطار در ایستگاه علی آباد (به سمت شمال) شده بود گفت: این اختلال در کمتر ۲۰ دقیقه رفع و حرکت قطارها از ساعت ۸:۳۶ ازسرگرفته شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرویس دهی در تمامی ایستگاه های خط یک و سه متروی تهران بدون هیچ وقفه ای در حال انجام است، خاطرنشان کرد: این تأخیر باعث افزایش حجم مسافران در ایستگاه ها شد. از تمامی مسافران به دلیل سعه صدری که داشتند قدردانی می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.