| کد خبر: 246595 |

بهره برداری از 2 ورودی جدید در ایستگاه های خط 6 مترو تهران

2 ورودی جدید به ورودی ایستگاه های خط 6 مترو تهران اضافه خواهد شد؛ ورودی های دوم ایستگاه های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهیل دسترسی به خط 6 در اختیار شهروندان قرار می گیرند.

تین نیوز

2 ورودی جدید به ورودی ایستگاه های خط 6 مترو تهران اضافه خواهد شد؛ ورودی های دوم ایستگاه های شهید رضایی و شهید اشرفی اصفهانی، به طور همزمان افتتاح و جهت تسهیل دسترسی به خط 6 در اختیار شهروندان قرار می گیرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) مهندس علی مزینانی مجری خط 6 مترو تهران با اعلام مطلب فوق افزود: ورودی نخست ایستگاه شهید رضایی که در کوچه رئوفی قرار دارد، مهرماه سال گذشته به بهره برداری رسید و حالا ورودی دوم که در خیابان شهدای هفدهم شهریور واقع شده است، تکمیل و در اختیار مسافران قرار می گیرد. ایستگاه شهید رضایی در منطقه 15 قرار داشته و به لحاظ محل جغرافیایی خاص خود، روزانه مسافران متعددی به آن رجوع می کنند.

همزمان با افتتاح این ورودی، شاهد آغاز بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی نیز خواهیم بود؛ ورودی جدید به مردم کمک می کند تا از طریق خیابان های پیامبر و اباذر و همچنین مراجعان بیمارستان پیامبران به ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی دسترسی راحت تری پیدا کنند. با افتتاح این ورودی، در واقع 2 دستگاه آسانسور و 4 رشته پله برقی به امکانات ایستگاه مذکور اضافه می شود. ورودی نخست ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی که در منطقه 5 قرار دارد، اسفندماه سال 1399 به روی مردم گشوده شده بود.

مجری خط 6 مترو در پایان صحبت های خود ضمن اشاره به معماری خاص ورودی دوم ایستگاه شهید رضایی گفت: در مجموع حدود 75 میلیارد تومان برای بهره برداری از ورودی های جدید در این دو ایستگاه از خط 6 هزینه شد تا عملیات ساختمانی و تجهیزاتی آنها تکمیل گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.