| کد خبر: 245840 |

◄ خرید ۸۰۰ میلیاردی تجهیزات مترو منتظر مجوز شورای شهر تهران

قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، یک فوریت لایحه شهرداری در خصوص اعطای مجوز به شهرداری (شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه) جهت انجام معاملات مربوط به خرید قطعات یدکی و تعمیرات اساسی (اورهال) جهت تجهیزات ثابت و متحرک مترو تهران در دستور کار هشتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور سید جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران گفت: شاهد فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران هستیم و باید این تعمیرات فوراً انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به بودجه امسال پیش بینی شده است از محل منابع شهرداری و دولتی، تأمین تجهیزات انجام شود البته مشارکت بخش خصوصی برای تأمین تجهیزات ۱۲۰ میلیارد تومان بوده و سقف معاملات از سوی شهرداری، چهار هزار میلیارد تومان است.

در ادامه بررسی این دستور مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه اظهار کرد: این لایحه برای ارائه مجوز به شرکت جهت انجام معاملات به شورای شهر ارائه شده است.

وی ادامه داد: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده است و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر سقف خرید ما آزاد شود.

شایسته اصل با بیان اینکه ۱۲۰ میلیون دلار از سوی دولت پیش بینی شده است گفت: این موضوع هم نیازمند مجوز شورای شهر تهران است و تقاضا داریم شورا با یک فوریت طرح موافقت کنند.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران با ۲۰ رأی مثبت یک فوریت این لایحه را به تصویب رساندند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.