| کد خبر: 241831 |

◄ مدیرعامل متروی تهران: اورهال ۳۰ رام قطار در سال جاری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از بازسازی اساسی ۳۰ رام قطار یا ۲۱۰ واگن مترو در سالجاری خبر داد.

تین نیوز

مهدی شایسته در مورد برنامه‌های شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: در سالجاری برنامه اصلی مترو موضوع اورهال قطارها و ارتقای سیستم ۴۲ قطار دی سی(تغییر در سیستم برق رسانی) در اولویت برنامه قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه با هماهنگی شرکت واگن سازی سعی کردیم که از ظرفیت خالی این کارخانه برای ارتقاء قطارهای "دی سی" استفاده کنیم، افزود: برای اورهال قطارهای مترو در حال انعقاد قرار داد هستیم و امید است این مهم به زودی نهایی شود.

شایسته اصل در مورد تأمین قطعات برای مترو با توجه به خالی بودن انبارها اظهار کرد: لیست قطعاتی که دچار کمبود هستیم، احصا شده و در مرحله ثبت سفارش خرید برخی قطعات هستیم.

وی افزود: شهردار تهران دستور ویژه‌ای را در خصوص تامین منابع مالی برای خرید قطعات صادر کرده و معاونت مالی شهرداری تهران نیز در حال ارائه تضامین است تا از طریق بانک شهر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در مورد تعداد قطارهایی که امسال قرار است اورهال شود، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده می بایست در سالجاری ۳۰ رام قطار اورهال شود که کار بسیار بزرگی است چرا که هر قطار، ۷ واگن دارد و به عبارتی دیگر  بازسازی اساسی ۲۱۰ واگن مترو امسال باید انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.