| کد خبر: 237485 |

دستور مدیرعامل مترو برای بازبینی روند عملیاتها جهت جلوگیری از حوادث

مدیرعامل جدید و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در گذشت کارگر خدوم شرکت پیمانکاری نامدار پارس را به خانواده این مرحوم و همکاران تسلیت گفت.

تین نیوز

مدیرعامل جدید و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در گذشت کارگر خدوم شرکت پیمانکاری نامدار پارس را به خانواده این مرحوم و همکاران تسلیت گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در پیام تسلیت مهدی شایسته اصل مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمده است: خبر درگذشت همکارمان مرحوم  علیرضا گودرزی در حادثه پیش آمده در ایستگاه ارم سبز، موجب تأسف و تأثر اینجانب و تمامی همکاران خدوم در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت مراتب همدردی خود را با خانواده محترم آن مرحوم اعلام داشته و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو؛ مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمده در اولین روز آغاز رسمی کار خود در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه دستور بازبینی روند کارهای عملیاتی را برای جلوگیری از اینگونه حوادث در دستور کار قرار داد و با ابلاغ به کمیسیون‌های بررسی سوانح شرکت بهره برداری متروی تهران خواستار نظارت بیشتر بر حسن اجرای مقررات حفاظت فنی و بهداشت کار صیانت نیروی انسانی و همچنین پیشگیری از حوادث ناشی از کار، حفظ و ارتقای سلامتی کارگران و سالم سازی محیط‌های کار، پیشگیری از بروز این گونه حوادث شد.

وی با تاکید بر اینکه بهداشت جسم و روان نیروی کار برای پیشرفت یک صنعت و پویایی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: توجه به ایمنی در محیط کار، صد درصد در بهره وری تأثیر می‌گذارد لذا سلامت جسم و جان کارکنان برای ما بسیار حائز اهمیت است، همکارانم را در واحدهای عملیات، ایمنی و مهندسی عملیات، کیفیت و واحدهای متولی دیگر باید هرچه زودتر آسیب شناسی کرده و دستورالعمل های لازم در این خصوص را بازبینی کنند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

وی تاکید کرد: این حادثه برای خانواده شرکت بهره‌برداری مترو بسیار دردناک بوده است و امیدوارم با ساز و کارهای جدید دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در مترو به عنوان پاک‌ترین سیستم حمل و نقل ریلی نباشیم. همان طور که جان و سلامت مسافران برای ما حائز اهمیت است. حفظ جان و سلامت کارکنان نیز به عنوان بزرگترین سرمایه این شرکت در اولویت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.