| کد خبر: 158383 |

◄ استفاده از تجربه متروی تهران در متروی کلان‌شهرها

جلسه مشترک کمیته‌های بهره‌برداری و حقوقی مدیران قطار شهری‌های کشور، با حضور نمایندگان قطار شهری تهران، مشهد، کرج، شیراز، قم و اهواز امروز یکشنبه 10 دی‌ماه به میزبانی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

تین نیوز

در این جلسه که مدیران عامل قطار شهری کلان شهرهای کشور حضور داشتند، نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: این جلسات فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات و وضع قوانینی مشترک برای شرکت های بهره برداری متروی سراسر کشور است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، در ادامه احمدزاده مدیرعامل اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور نیز با ابراز خرسندی از حضور مهندس نوبخت به عنوان فردی باتجربه که تجربه دو دهه همکاری با مترو را در کارنامه کاری خود دارد گفت: در این دوماه گذشته اقدامات خوبی در جهت کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط متروی تهران و حومه انجام شده است که قابل تقدیر است.

طاهری مدیرعامل قطار شهری مشهد نیز گفت: این جلسات برای بهتر اداره کردن قطارهای شهری واجب است و ما می توانیم از تجربیات متروی تهران به عنوان پیشکسوت که نزدیک به بیست سال سابقه دارد استفاده کنیم.

وی ادامه داد: فضای نشاط و شادابی را به خوبی می توان در مجموعه مترو احساس کرد و این را خبرهای جدیدی که در این مجموعه اتفاق افتاد تائید می کند.

طاهری که مسیر فرودگاه مهرآباد تا محل برگزاری جلسه را با مترو آمده بود افزود: رضایت شهروندان از متروی تهران و حومه کاملاً قابل لمس بود.

در ادامه دربندی مدیر حقوقی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه هدف کمیته بهره برداری اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور تبادل تجربیات و ایده ها است گفت: این اتحادیه به عنوان یک مرجع قانون گذار در سیستم های حمل ونقل عمومی عمل می کند و وظیفه عمده آن ها قانون گذاری، ارتباط بین سیستم های مختلف حمل ونقل و آگاه کردن مسئولان و دست اندرکاران از مزایای این سیستم است.

در این جلسه نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان رئیس کمیته بهره برداری اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور و دربندی مدیر حقوقی شرکت بهره برداری متروی تهران به عنوان رئیس کمیته حقوقی اتحادیه شرکت های قطار شهری کشور منصوب شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.