| کد خبر: 270395 |

جابه‌جایی بیش از ۲ هزار مسافر هوایی در استان بوشهر

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ توانسته است با انجام ۲۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به بوشهر و بالعکس بیش دو هزار و ۶۰۱ مسافر این استان را جابه جا کند.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ توانسته است با انجام ۲۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به بوشهر  و بالعکس بیش دو هزار و ۶۰۱ مسافر این استان را جابه جا کند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، علیرضا مشاک زاده رئیس “هما” در استان بوشهر ضمن اشاره به استقبال خوب و مناسب مسافران نوروزی به این استان گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان دوازدهم فروردین ۱۴۰۳ توانسته است با انجام ۲۴ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به بوشهر و بالعکس بیش دو هزار و ۶۰۱ مسافر این استان را جابه جا کند.

وی در خصوص ارائه خدمات هندلینگ “هما” به سایر خطوط گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” در این ایام توانسته است به ۷۲ پرواز شرکت های ایر تور، اتا، قشم ایر و کاسپین نیز به بیش از هشت هزار و ۵۹۳ مسافر خدمات رسانی کند.

گفتنی است، “هما” به منظور تسهیل سفر به این استان علاوه بر انجام پروازهای برنامه ای به این استان، در روز جمعه سوم فروردین یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران بوشهر و بالعکس انجام داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.