| کد خبر: 260358 |

سخنگوی هما: بلیت‌ های عرضه شده فیک است

ایران ایر هیچ گونه بلیتی در هیچ مرجعی به جز وبسایت هما عرضه نمی کند و اگر بلیت ایران ایر در سایت دیگری عرضه شده، «فیک» است.

تین نیوز

در حالی سایت ۳ کلیک اقدام به فروش چارتری پرواز اربعین ایران ایر با قیمت بالا کرده که سخنگوی هما می گوید: پروازهای هما در اختیار شرکت چارترکننده یا مرجع فروش دیگری به جز ایران ایر نیست و قویا این مسئله را تکذیب می کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، حسام قربانعلی درباره فروش بلیت پروازهای اربعین 1402 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بالاتر از قیمت های مصوب اظهار کرد: ایران ایر هیچ گونه بلیتی در هیچ مرجعی به جز وبسایت هما عرضه نمی کند و اگر بلیت ایران ایر در سایت دیگری عرضه شده، «فیک» است.

وی ادامه داد: بعضا گزارش هایی دریافت شده که آژانسی برای فردی درخواست بلیت کرده است. هما در هیچ یک از سایت های معتبر فروش بلیت، فروش ندارد و هیچکس حق خرید بلیت حتی یک ریال بالاتر از نرخ های مصوب را ندارد.

وی بیان کرد: از زائران می خواهیم چنانچه به آژانسی مراجعه کرد و قیمت 4 میلیون و یک ریال مطالبه کردند، مراتب را با شماره تماس 02146625151 به ایران ایر  اعلام کنند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: اینها مجموعه هایی هستند که سودجویی می کنند. بلیت پروازهای هما در اختیار شرکت چارترکننده یا مرجع فروش دیگری به جز ایران ایر نیست و قویاً این مسئله را تکذیب می کنیم.

قربانعلی اضافه کرد: اگر فردی بلیت را از مرجع دیگری خریداری کند، تخلف محرز است. دستگاه های نظارتی در حال پایش هستند و هما نیز این مسئله را پایش و بررسی می کند.

وی تاکید کرد: از مردم می خواهیم بلیت پروازهای اربعین را با قیمت 2.5 میلیون تومان در ایام خاص و 4 میلیون تومان مصوب، بلیت را خریداری نکند.

به گفته وی، طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری ایرلاین هایی که وبسایت فروش دارند حق فروش  بلیت غیر از مرجع و وبسایت را ندارند.

به گزارش تسنیم، وبسایت 3 کلیک در حال فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت چارتری و با قیمت چند برابر نرخ های مصوب است. این وبسایت بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را نیز با قیمت حدود 7.7 میلیون تومان به فروش می رساند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید حسن مرعشی 0 0

    3 کلیک متعلق به آژانس هواپیمایی دلتابان است.آدرس دفترش مشخصه.اگر بلیط ها فیکه یعنی این دفتر در حال جعل است.چرا پلیس بعد دو روز وارد موضوع نمیشه؟ جرم از این مشهود تر؟