| کد خبر: 260327 |

مسافران برای خرید بلیت هواپیما در ایام اربعین از سایت های رسمی اقدام کنند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین برای تهیه بلیت هواپیما صرفاً از طریق سایت های مجاز اعلام شده اقدام کنند و در صورت مشاهده تخلف به سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، اطلاع دهند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین برای تهیه بلیت هواپیما صرفاً از طریق سایت های مجاز اعلام شده اقدام کنند و در صورت مشاهده تخلف به سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری، اطلاع دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در راستای پروازهای اربعین خطاب به زائران  اباعبدالله الحسین (ع) گفت: با عنایت به اینکه امسال در حوزه فروش بلیت های اربعین حسینی با هدف فراهم کردن دسترسی آنلاین، سهل و با قیمت تعیین شده انجام می شود، لذا زائران گرامی برای تهیه بلیت هواپیما، توجه داشته باشند که عرضه بلیت ها در پروازهای مستقیم بین ایران و عراق صرفاً از طریق آدرس سایت رسمی هر یک شرکت های هواپیمایی ایرانی و خارجی و دفاتر فروش آنلاین منتخب که اسامی آن ها در سایت سازمان هواپیمایی کشوری قرارداده شده و به روزرسانی می شود، انجام خواهد شد.

یازرلو افزود: هیچکدام از شرکت های هواپیمایی مجاز به فروش بلیت به غیر از دو روش فوق نیستند، لذا به زائران محترم تأکید می شود  جهت اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت های جعلی توسط عده ای از دلالان و سوداگران، با برنامه ریزی دقیق زمان سفر خود و ترجیحا تهیه بلیت به صورت رفت و برگشت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ضروری است جهت اطمینان از سفری بدون دغدغه و نگرانی در خصوص تهیه بلیت برگشت، صرفا به تهیه بلیت خود از دو روش مجاز فوق اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در صورت مشاهده تخلف نرخی و استفاده از کانال های فروش غیرمجاز موضوع را از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.caa.gov.ir اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود و با متخلف یا متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.